کد خبر : 1682902 | 20 اردیبهشت 1399 ساعت 18:58 | 38.5K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی شاگردی مثل بالوتلی دارید

حمل اسلحه روی نیمکت مربیگری مجاز نیست! (عکس)

حدود ۹ سال پیش یکی از عجیب ترین اتفاقات دنیای فوتبال دنیا رخ داد که ماریو بالوتلی در متن آن قرار داشت.

حمل اسلحه روی نیمکت مربیگری مجاز نیست! (عکس)

 

به گزارش "ورزش سه" ، تابستان سال ۲۰۱۱ بود که دو تیم لس آنجلس گلکسی و منچسترسیتی در دیداری دوستانه که از سری مسابقات پیش فصل برگزار می شد به مصاف یکدیگر رفتند که بعد از تساوی 1-1 در وقت های عادی در ضربات پنالتی سیتیزن ها با نتیجه 7-6 به پیروزی دست یافتند.

 

به طور کلی و پیش از این که بازی به ضربات پنالتی کشیده شود، در وقت‌های معمول یکی از عجیب ترین و حیرت انگیزترین اتفاقات دنیای فوتبال تا به این لحظه توسط ستاره خط حمله منچسترسیتی یعنی ماریو بالوتلی رخ داد.

 

در آن بازی منچستر سیتی ابتدا با گل ماریو بالوتلی از روی نقطه پنالتی از حریف خود پیش افتاد. این مهاجم ایتالیایی اما در یک صحنه دیگر و هنگامی که با دروازه بان حریف تک به تک شده بود، در آستانه به ثمر رساندن گل دوم خود قرار داشت اما با یک حرکت عجیب و غریب و نمایشی که کمتر در یک وضعیت تک به تک و یا حتی وسط زمین شاهد آن بوده ایم، آن موقعیت را از دست داد.

 

1495434

 

1495438

 

حرکت عجیب و غریب بالوتلی اما باعث شد که هم وطن و سرمربی بالوتلی یعنی روبرتو مانچینی از شدت خشم با این بازیکن درگیری لفظی پیدا کند و تنها بعد از گذشت نیم ساعت از زمان بازی، مهاجم ایتالیایی تیمش را به نیمکت تبعید کند. این اما پایان کار نبود و در ادامه این دو نفر کنار خط و هنگام تعویض بالوتلی نیز با یکدیگر درگیر شدند تا صحنه های عجیب آن بازی ادامه پیدا کرده باشد.

 

بالوتلی نیز که از این تعویض و در پی آن درگیری لفظی با مانچینی بسیار عصبانی به نظر می‌رسید، در یک حرکت حیرت انگیز دیگر بطری آبی که در دستش بود را به سمت دوربین‌های تلویزیونی پرتاب کرد تا به این شکل خشم خود را نشان داده باشد.

 

1495435

 

1495439

 

 

روبرتو مانچینی اولین کسی بود که در اینتر به ماریو بالوتلی میدان داد. او همچنین هنگامی که هدایت منچسترسیتی را برعهده گرفت برای جذب این مهاجم ایتالیایی بسیار پافشاری کرد و در نهایت هم موفق بود و بالوتلی به سیتی پیوست. با این حال درگیری ذکر شده تنها جدل بین این دو نفر نبوده است.

 

در یکی از تمرینات منچسترسیتی نیز ماریو بالوتلی تکل بسیار خشن و مهلکی روی پایه گائل کلیچی انجام داد که در نهایت منجر به عصبانیت مانچینی و حمله ور شدن او به سمت بالوتلی شده بود؛ اتفاقی که یکی از عجیب ترین جلسات تمرینی تاریخ باشگاه منچسترسیتی را رقم زد و باعث شد که سرمربی و مهاجم این تیم انگلیسی در آن زمان با یکدیگر گلاویز شوند.

 

 

1495440

 

1495442

 

1495441

 

با این حال به نظر می رسد که طی یکی دو سال اخیر کینه بین این دو از بین رفته است؛ تا جایی که سرمربی حال حاضر تیم ملی ایتالیا یعنی مانچینی اخیراً در مصاحبه‌ای از احتمال بازگشت ماریو بالوتلی به تیم ملی صحبت کرده بود. او در این باره گفت: " ماریو بازیکن فوق‌العاده ای است. اگر روی فوتبال تمرکز کند و بدرخشد درهای تیم ملی قطعاً بر رویش باز خواهد بود."

دیدگاه‌ها