کد خبر : 1682914 | 20 اردیبهشت 1399 ساعت 20:08 | 19.3K بازدید | 1 دیدگاه

فابیو کاناوارو:

مسی فوق العاده است اما مارادونا از دنیای دیگری بود

فابیو کاناوارو، کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا، تمجید ویژه‌ای از مارادونا انجام داد.

مسی فوق العاده است اما مارادونا از دنیای دیگری بود

به گزارش "ورزش سه"، در چند سال گذشته همواره بحث های زیادی در رابطه با مقایسه مارادونا و لیونل مسی مطرح بوده است. بسیاری مارادونا را بهترین بازیکن تاریخ آرژانتین و حتی تاریخ فوتبال تلقی می کنند اما برخی دیگر به فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا یعنی لئو مسی با این دید نگاه می کنند.

 

 

1490005

 

 

فابیو کاناوارو که با ایتالیا به مقام قهرمانی جام جهانی ۲۰۰۶ رسید، در حالی کار خود را با ناپولی آغاز کرد که پیش از او مارادونا به این تیم در راه رسیدن به قهرمانی سری آ کمک کرده بود. این در حالی است که مدافع ایتالیایی هنگام حضور در رئال مادرید در مقابل لیونل مسی نیز بازی کرده بود.

 

فابیو کاناوارو حالا در مقایسه این دو می‌گوید: " من احترام زیادی برای لیونل مسی قائل هستم. او برای نسل جدید یکی از بهترین‌ها به حساب می‌آید. با این وجود مارادونا بازیکن متفاوتی است چرا که در آن زمان فوتبال متفاوت بود. حریفان به او فشار زیادی وارد می‌کردند اما با این حال مارادونا خودش را در شرایط خوب حفظ می‌کرد.

 

 

1495447

 

 

مسی فوق العاده است اما مارادونا از دنیای دیگری بود. من هیچ وقت او را با بازیکنان دیگر مقایسه می کنم. من هرگز بازی های پله را ندیدم اما مارادونا را به مدت ۷ سال تماشا کردم. او یکی از بهترین ها نیست بلکه بهترین است."

دیدگاه‌ها