کد خبر : 1682930 | 20 اردیبهشت 1399 ساعت 21:23 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا ویدال را بدون جذب لائوتارو می فروشد؟

آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی بارسلونا همچنان به شدت مورد توئجه اینتر قرار دارد.

بارسلونا ویدال را بدون جذب لائوتارو می فروشد؟

به گزارش "ورزش سه"، دو سال قبل و پس از جدایی از بایرن مونیخ، آرتورو ویدال در آستانه انتقال به اینتر بود که در نهایت تغییر عقیده داده و راهی بارسلونا شد، اما نشریه موندو دیپورتیوو امروز در گزارشی مدعی شد آنتونیو کونته همچنان علاقه زیادی به این بازیکن داشته و ممکن است هافبک جنگنده شیلیایی در تابستان امسال راهی سن سیرو شود.

 

1495130

 

البته بارسلونا نیز به شدت به دنبال لائوتارو مارتینز، مهاجم 22 ساله و آرژانتینی اینتر بوده و تمام تمرکز خود را روی خرید این بازیکن قرار داده است. بارسا در روزهای اخیر نام شش گزینه را به علاوه پول نقد به اینتر پیشنهاد داده تا با انتخاب یکی از آنها اجازه حضور لائوتارو را در نوکمپ بدهد که یکی از این بازیکنان نیز آرتورو ویدال است.

 

اما موندو دیپورتیوو امروز فاش کرد باشگاه اینتر علاقه ای به گنجانده شدن نام آرتورو ویدال در معامله لائوتارو نداشته و امیدوار است این دو پروسه به طور جداگانه پیش بروند. بارسلونا رقمی در حدود 20 میلیون یورو را برای فروش آرتورو ویدال طلب خواهد کرد که به نظر می رسد مورد موافقت اینتر قرار گیرد. بهترین دوران بازی این هافبک شیلیایی زیر نظر آنتونیو کونته و در یوونتوس رقم خورد و حالا آرتورو ویدال امیدوار است همین روند این بار در ترکیب اینتر تکرار شود.

دیدگاه‌ها