کد خبر : 1682931 | 20 اردیبهشت 1399 ساعت 21:42 | 44.3K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو: هر سال عکس گریه کردن من را می گذارند!

رونالدو، ستاره سابق اینتر در مورد حوادث کالچوپولی و رقابت با یوونتوس صحبت کرد.

رونالدو: هر سال عکس گریه کردن من را می گذارند!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در دهه 90 و ابتدای هزاره جدید برای شکست دادن یوونتوس ستاره های بزرگی از جمله رونالدو را جذب رئد، اما هیچگاه موفق به انجام این کار نشد. البته یکی از قهرمانی های یوونتوس در سال 2006 به اینتر رسید و رونالدو در گفت و گویی اینستاگرامی با الساندرو دل پیرو در مورد آن دوران و البته شکست دراماتیک اینتر در سال 2002 در هفته پایانی مقابل لاتزیو صحبت کرده است.

 

1495455

 

رونالدو گفت: "من می توانم اشتباهات را درک کنم و داور هم می تواند اشتباه کند. من با بازیکنان مشکلی ندارم، همه شما هیچ ارتباطی با داستان های لوچیانو موجی، روبرتو بتگا و بقیه ندارید و ما بازی های فوق العاده ای مقابل یکدیگر داشتیم و شما واقعا به چنین مسائلی در پشت صحنه نیازی نداشتید.

 

جدایی از اینتر؟ من پیش از این به لطف حادثه ای که در بازی با آتالانتا رخ داد فهمیده بودم که آینده ام باید جدا از هکتور کوپر رقم بخورد، اما باید به او احترام گذاشته و فصل را تمام می کردم. من فکر می کنم که ما سال 2002 قهرمانی را در تاریخ 5 می از دست دادیم، هیچ موضوع دیگری در اتفاقات دخالت نداشت، زیرا ما تا هفته پایانی در صدر جدول قرار داشتیم و لاتزیو برای بازی کردن انگیزه ای نداشت.

 

در هفته های منتهی به بازی برابر لاتزیو، چیزهای عجیب و غریب مانند شایعاتی در مورد انتقال الساندرو نستا به اینتر اتفاق افتاد و ما خیلی آرامش داشتیم که این یک اشتباه بزرگ بود، زیرا لاتزیو بازیکنانی داشت که می توانستند ما را اذیت کنند. این زخمی تازه است، به خصوص که هر سال 5 می در اینستاگرام با تصاویری از گریه کردن من ظاهر می شوند. آنها هرگز سالگرد آن دیدار را فراموش نمی کنند. با گفتن این موضوع ، من از شکست ها و همچنین پیروزی ها قدردانی می کنم، زیرا در فوتبال نکته مهم این است که باید مسئولیت پذیر باشید."

 

1495454

دیدگاه‌ها