کد خبر : 1682963 | 21 اردیبهشت 1399 ساعت 11:40 | 22.3K بازدید | 1 دیدگاه

هشدار به PSG؛ سعودی به دنبال خرید مارسی

ولید بن طلال شاهزاده ثروتمند سعودی به دنبال خرید باشگاه مارسی است و این برای قطری‌ها در PSG خبر خوبی محسوب نمی شود.

هشدار به PSG؛ سعودی به دنبال خرید مارسی

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام روزنامه آ اس، ولید بن طلال، شاهزاده عربستانی و از اعضای بلندپایه خاندان سلطنتی این کشور به دنبال خرید باشگاه فرانسوی مارسی است. با توجه به خصومت فعلی بین قطر و عربستان، این برای باشگاه PSG که مالکیتش در اختیار قطری‌ها است یک تهدید به حساب می‌آید.

 

چند روز پیش روزنامه ایتالیایی توتومرکاتو این شایعه را منتشر کرد ولی حالا این خبر توسط رسانه‌های معتبر عربستانی تایید شده و فاش شده که ولید بن‌طلال یکی از ثروتمندترین مردان عربستان سعودی و از اعضای بلندپایه خانواده سلطنتی این کشور به دنبال خرید باشگاه مارسی است.

 

1495498

 

البته بن‌طلال در سال 2014 هم برای خرید باشگاه مارسی اقدام کرده بود ولی با توجه به اینکه ورزشگاه مارسی در تملک شورای شهر مارسی قرار داشت و انتقالش به او ناممکن بود از خیر این کار گذشت. ولید بن‌طلال حالا برای خرید مارسی پیشنهادی 400 میلیون یورویی داده و گفته می‌شود غول فرانسوی هنوز به این پیشنهاد پاسخی نداده.

 

بر اساس این گزارش، فرانک مک‌کورت مالک فعلی مارسی به دلیل بحران اقتصادی ناشی از اپیدمی کرونا و مشکلاتی که در سالهای گذشته در این باشگاه داشته، به صورت مخفیانه باشگاه را برای فروش ارائه داده و به ثروتمندان دنیا اعلام کرده به پیشنهادهای آنها گوش خواهد داد. آ اس می‌گوید باشگاه مارسی سال گذشته با کسری بودجه 78 میلیون یورویی مواجه بوده و باشگاهی زیان‌ده است.

 

1495497

 

حضور ولید بن‌طلال در فوتبال فرانسه، همانند ورود الخلیفی به این فوتبال با خرید PSG در سال 2011 پر سر و صدا خواهد بود. هدف بن‌طلال تبدیل کردن مارسی به حریف جدی PSG در فرانسه و همچنین تبدیل شدن به یکی از غولهای بزرگ اروپا خواهد بود. بن‌طلال هر سال چندین ماه را در جنوب فرانسه می‌گذراند و به این کشور علاقه زیادی دارد.

 

دیدگاه‌ها