کد خبر : 1683034 | 21 اردیبهشت 1399 ساعت 17:05 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

سردرد ستین؛ چوب حراج به خط هافبک بارسلونا

بارسلونا برای رسیدن به گزینه های تابستانی مدنظرش، چاره ای جز خالی کردن خط هافبک شلوغ خود ندارد.

سردرد ستین؛ چوب حراج به خط هافبک بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، کیکه ستین سرمربی بارسلونا تابستان پیش رو با معضل بزرگی همچون پر بودن فهرست هافبک های تیمش روبرو است و برای خریدهای جدید، چاره ای جز فروش یا حداقل انتقال قرضی چند بازیکن از خط میانی نیست؛ اما کدام بازیکنان؟

 

 

1495559

 

 

در حال حاضر به نظر نمی رسد که به جز فرانکی دی یونگ، هافبکی غیر قابل بحث در بارسا وجود داشته باشد و ستاره هلندی قطعا فصل بعد نیز در بارسلونا حاضر خواهد بود.

در واقع پس از خط هافبک تکرارنشدنی بارسای پپ گواردیولا با سرخیو بوسکتس، آندرس اینیستا و ژاوی، دیگر شاهد شکل گرفتن یک خط میانی بی نقص در بارسا نبوده ایم.

 

فهرست کنونی بارسلونا پر از بازیکنانی است که در خط میانی توپ می زنند و این در حالی است که در شرایط اقتصادی پساکرونا، بارسا برای جذب بازیکنان مدنظرش چون لائوتارو یا نیمار، چاره ای جز فروش چند هافبک خود نخواهد داشت. به همه اینها علاقه بارسا به جذب میرالم پیانیچ هافبک یوونتوس را هم اضافه کنید که سران باشگاه کاتالان به فکر معاوضه بازیکن برای نهایی کردن این انتقال هستند.

 

 

1495130

 

 

در حال حاضر شاید آرتورو ویدال تنها هافبکی باشد که جدایی اش محتمل به نظر برسد. او مورد توجه هر دو تیم اینتر و یوونتوس قرار دارد. یووه البته برای انتقال پیانیچ، خواهان آرتور ملو است ولی ستاره برزیلی قصد جدایی ندارد.

در این بین گزینه ای چون ایوان راکیتیچ نیز مطرح می شود ولی مصاحبه اخیر او که گفت قصد دارد تا 2021 یعنی پایان قراردادش در بارسا بماند، کار باشگاه و کیکه ستین را مشکل تر خواهد کرد.

 

 

1495064

 

 

سرخیو بوسکتس، اوریول یوسکتس، کارلس آلنیا، ریکی پویج و سرجی روبرتو نیز دیگر هافبک های بارسلونا محسوب می شوند که نام شان روی میز قرار دارد. در این بین، اوریول که دوره قرضی خوبی در توئنته هلند داشت، احتمالا به تیمی دیگر قرض داده خواهد شد. کارلس آلنیا نیز پس از حضور قرضی در بتیس به بارسا بر می گردد در حالی که آینده او کاملا مبهم به نظر می رسد.

 

 

1464675

دیدگاه‌ها