کد خبر : 1683055 | 21 اردیبهشت 1399 ساعت 19:14 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

برباتوف:

به تنهایی شبیه باره‌سی، مالدینی و بکن‌باوئر بودم

دیمیتار برباتوف، مهاجم سابق منچستریونایتد، ادعا کرد در یک دیدار که مجبور شد به عنوان مدافع میانی به میدان برود، عملکردش شبیه به مجموع بازی فرانکو باره‌سی، پائولو مالدینی و فرانتس بکن باوئر بود.

به تنهایی شبیه باره‌سی، مالدینی و بکن‌باوئر بودم

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم بلغاری برای اینکه بتواند درک بهتری از عملکرد مدافعان پیدا کند، در تمرینات منچستریونایتد به عنوان مدافع بازی می کرد.

در یک دیدار جام اتحادیه مقابل لیدزیونایتد، بعد از اینکه منچستریونایتد هر سه تعویضش را انجام داد، مدافع جوان این تیم، زکی فرایرز، دچار آسیب دیدگی شد، برباتوف در خط دفاعی بازی کرد.

 

1435794

 

او در یک مصاحبه اینستاگرامی، به شوخی گفت:" اولا پنج دقیقه نبود، انگار نیم ساعت بود. البته که من آن بازی را یادم هست اما خیلی ها یادشان نیست کدام بازی بود. من انگار تنهایی، باره‌سی، مالدینی و بکن باوئر شده بودم."

برباتوف یکی از بهترین دوران فوتبالش را در تاتنهام سپری کرد و در این باشگاه زوج فوق العاده ای در کنار رابی کین تشکیل داد. او در مورد این ستاره ایرلندی گفت:" کین شگفت انگیز بود. وقتی ما در کنار هم بازی می کردیم، عملکرد فوق العاده ای در کنار هم داشتیم. روی گل هایی که می زدیم، او بی نقص بود. دوران فوق العاده ای بود."

دیدگاه‌ها