کد خبر : 1683059 | 21 اردیبهشت 1399 ساعت 19:51 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

انتقال هایی که نافرجام ماند؛

از کریستیانو رونالدو تا رونالدینیو؛ راز سرنوشت! (عکس)

برخی ستاره های بزرگ دنیای فوتبال تنها یک قدم با تغییر سرنوشت فاصله داشته اند.

از کریستیانو رونالدو تا رونالدینیو؛ راز سرنوشت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در طول این سالها بارها عنوان شده که برخی از بازیکنان مشهور دنیای فوتبال در آستانه انتقال به تیم دیگری بوده اند، اما در لحظات پایانی تصمیم شان را تغییر داده و مقصد دیگری را برگزیده اند. تصمیماتی که در بسیاری از موارد حتی سرنوشت آن بازیکن و باشگاه را تغییر داده و برای برخی حسرتی ابدی را به همراه داشته است.

 

کریستیانو رونالدو- آرسنال

 

آرسنال در این سالها فرصت جذب ستاره های بزرگی را از دست داده که یکی از آنها کریستیانو رونالدو بوده است. این ستاره پرتغالی در سال 2003 می توانست به جای یونایتد راهی آرسنال شود، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

 

1495574

 

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی در این رابطه گفت: "من با آرسن ونگر ملاقات داشتم و فاصله ام تا آرسنال یک قدم بود. اما من همیشه برای آنچه آرسنال و خصوصا ونگر برای جذبم انجام دادند برای این تیم احترام قائلم."

 

کیلیان امباپه- چلسی

 

بسیاری کیلیان امباپه را نامزد شماره یک دریافت جایزه های فردی در سال های آتی می دانند. این ستاره جوان در حال حاضر بازیکن پاری سن ژرمن بوده و اخبار حاکی از احتمال انتقال او به رئال مادرید است، اما در گذشته کیلیان امباپه فاصله ای تا پوشیدن لباس چلسی نداشته است.

 

1495573

 

کیلیان امباپه گفت: "من به لندن رفته بودم تا همراه با تیم نوجوانان چلسی چند روزی تمرین کنم. من از والدینم التماس می کردم اجازه بدهند در این تیم بمانم."

 

سرخیو آگوئرو- لیورپول

 

در دوران حضور رافا بنیتس روی نیمکت لیورپول، سرخیو آگوئرو به شدت مورد لیورپول قرار داشت، اما در نهایت این انتقال رخ نداد و مهاجم آرژانتینی ابتدا راهی اتلتیکومادرید و چند سال منچسترسیتی شد. سرخیو آگوئرو بهترین گلزن تاریخ سیتی محسوب می شود و قطعا لیورپول همیشه در حسرت این اشتباه خواهد بود.

 

1495579

 

رافا بنیتس در گذشته گفته بود: "من سرمربی لیورپول بودم و مبلغ خرید سرخیو آگوئرو به عنوان یک بازیکن جوان خیلی خیلی بالا بود، پس او در نهایت راهی اتلتیکومادرید شد."

 

کاکا- منچسترسیتی

 

کاکا بعد از ترک میلان هرگز روز خوش ندید، اما این ستاره برزیلی پیش از انتقال به رئال مادرید در آستانه رفتن به منچسترسیتی قرار داشته و یک مصاحبه جنجالی در نهایت مانع رخ دادن انتقال ستاره تکنیکی فوتبال برزیل به لیگ برتر شده است.

 

1495577

 

کاکا در آن مقطع گفته بود: "تنها یک جمله باعث بهم خوردن انتقال من به سیتی شد. من گفتم از من خواسته شده لباس یکی از قدیمی ترین و موفق ترین باشگاه های تاریخ اروپا را با تیمی که به تازگی پروژه ای را آغاز کرده عوض کنم."

 

رونالدینیو- منچستریونایتد

 

در تابستان سال 2003 به نظر می رسید رونالدینیو فاصله ای تا پذیرش پیشنهاد شیاطین سرخ نداشته و انتقال او به لیگ برتر قطعی است، اما خوان لاپورتا که به تازگی ریاست بارسلونا را بر عهده گرفته بود این فوق ستاره برزیلی را راضی به انتقال به نوکمپ کرد تا رونالدینیو سرآغاز دوران درخشان تاریخ بلوگرانا لقب گیرد.

 

1495578

 

رونالدینیو در این رابطه گفت: "انتقالم به یونایتد تقریبا قطعی شده بود و فقط 48 ساعت تا پوشیدن لباس این تیم فاصله داشتم. اما به باشگاه انگلیسی اطلاع دادم بارسلونا را انتخاب کرده ام. فکر می کنم تصمیم درستی گرفتم، زیرا برزیلی ها همگی عاشق بارسلونا هستند."

 

پائولو دیبالا- تاتنهام

 

با ورود مائوریتسیو ساری به رختکن یوونتوس، نام پائولو دیبالا در فهرست فروش قرار گرفته و او تا آستانه انتقال به تاتنهام پیش رفت، اما در آن مقطع عنوان شد عدم توافق در مورد کمیسیون مدیر برنامه این بازیکن مانع رخ دادن این انتقال شده است. البته خود پائولو دیبالا نیز به شدت خواهان ماندن در تورین بود.

 

1495576

 

خورخه آنتون، مدیر برنامه پائولو دیبالا در این رابطه گفت: "من برای انتقال موکلم با تاتنهام صحبت کرده بودم، اما اخبار در مورد تقاضای بالای کمیسیون من حقیقت نداشت. تنها بروز برخی موارد بین دو باشگاه یوونتوس و تاتنهام بود که در نهایت مانع انتقال پائولو دیبالا به لندن شد."

 

استیون جرارد- چلسی

 

استیون جرارد، اسطوره و ستاره محبوب باشگاه لیورپول، در دوران حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت چلسی فاصله ای تا قبول پیشنهاد این تیم نداشت، اما در نهایت تصمیم گرفت در لیورپول باقی مانده و به پیشنهاد آبی های لندن پاسخ منفی دهد. انتقالی که اگر انجام می شد شاید جنجالی ترین انتقال تاریخ لیگ برتر لقب می گرفت.

 

1495575

 

استیون جرارد در مورد رد کردن پیشنهاد چلسی گفت: "من در آن مقطع شاهد شرایط فوق العاده چلسی بودم، اما در نهایت قلبم به من اجازه نداد که لیورپول را ترک کنم."

 

وسلی اسنایدر- منچستریونایتد

 

ستاره هلندی اینتر بعد از نقش آفرینی مهم در سه گانه اینتر، به شدت مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته بود و به نظر می رسید با این تیم نیز به توافق رسیده است، اما در نهایت حاضر به ترک سن سیرو نشد و تا سال 2013 در اینتر بازی کرد.

 

1495580

 

وسلی اسنایدر در آن مقطع گفت: "یونایتد یکی از بزرگ ترین باشگاه های اروپا بود و انتقال به این تیم گزینه بدی محسوب نمی شد، اما در همان شرایط نیز من علاقه ای به ترک اینتر نداشتم."

دیدگاه‌ها