کد خبر : 1683084 | 21 اردیبهشت 1399 ساعت 21:28 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

هریستو استوئیچکوف:

پپ گواردیولا در بارسلونا کار آسانی داشت

هریستو استوئیچکوف، بازیکن سابق بارسلونا، معتقد است که حضور پپ گواردیولا در تیم جوانان بارسا در موفقیت این سرمربی در بلوگرانا تاثیر زیادی داشته است.

پپ گواردیولا در بارسلونا کار آسانی داشت

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بهترین دوران تاریخ باشگاه بارسلونا زیر نظر پپ گواردیولا شکل گرفت. باشگاه کاتالانی زیر نظر گواردیولا به تمام افتخارات ممکن دست یافت و حتی از تیم این سرمربی به عنوان یکی از بهترین تیم‌های تاریخ باشگاهی فوتبال یاد می شود.

 

با وجود کار بزرگی که پپ گواردیولا در بارسلونا انجام داد اما هریستو استوئیچکوف، ستاره سابق این باشگاه معتقد است که این سرمربی کار آسانی در بلوگرانا داشته است. او در این باره گفت: " بارسلونا قبلا به یک تیم پخته و باتجربه تبدیل شده بود.

 

کار پپ آسان بود زیرا او زیرساخت های سیستم جوانان را کاملاً خوب می دانست."

 

 

1495599

 

 

استوئیچکوف در ادامه گفت: " فرانک رایکارد باعث شد که پپ گواردیولا آن تیم فوق‌العاده را در دست بگیرد. لیونل مسی و سایر بازیکنان قبلاً با رایکارد همکاری داشتند. اتفاقات دیدنی چه با پپ و چه بدون او رخ می داد. تیری آنری، دکو، رونالدینیو، کارلس پویول و ویکتور والدز در تیم حضور داشتند. آندرس اینیستا و پدرو آمدند و به لیونل مسی زمان بیشتری برای بازی کردن رسید. به این ترتیب تیم کامل شد."

دیدگاه‌ها