کد خبر : 1683134 | 22 اردیبهشت 1399 ساعت 11:35 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

راموس: بی‌صبرانه منتظر بازگشت فوتبالیم

سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید می‌گوید کشور اسپانیا به فوتبال نیاز دارد و او و هم‌تیمی‌هایش آماده شروع مجدد لالیگا هستند.

راموس: بی‌صبرانه منتظر بازگشت فوتبالیم

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید می‌گوید کشور اسپانیا برای تقویت اقتصادش و پرت کردن حواس مردم از مشکلات بزرگ بوجود آمده ناشی از اپیدمی کرونا به فوتبال نیاز دارد. درحالیکه لالیگا امیدوار است بتواند فصل خود را از خردادماه از سر بگیرد راموس می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش برای این بازگشت آماده هستند.

 

1490855

 

رئیس لالیگا دیروز اعلام کرد امیدوار  است ادامه فصل از تاریخ 23 خرداد از سر گرفته شود هر چند تصمیم نهایی به عهده دولت و مقامات بهداشت و درمان است. راموس در گفتگویی با موی‌استار گفت:" عادی شدن اوضاع به زمان نیاز دارد. کشور به فوتبال نیاز دارد چون این برای اقتصاد کمک خواهد بود و مردم هم به فوتبال نیاز دارند تا حواس‌شان از مشکلات فعلی پرت شود".

 

راموس در ادامه گفت:" بی‌صبرانه منتظرم دوباره بازی کنم، که دوباره لالیگا به شرایط عادی برگردد. ما برای شکست دادن این ویروس باید منظم باشیم. می‌خواهم به همه آنهایی که عزیزان‌شان را از دست داده‌اند تسلیت گفته و دلگرمی دهم. ما با هم از این فاجعه عبور می‌کنیم و دوباره متحد می‌شویم".

 

 

دیدگاه‌ها