کد خبر : 1683181 | 22 اردیبهشت 1399 ساعت 13:50 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

هری مگوایر:

راشفورد بااستعدادترین بازیکنی است که کنارش بازی کردم

هری مگوایر، مدافع انگلیسی منچستریونایتد، از مارکوس راشفورد به عنوان بااستعدادترین هم تیمی ای که تا به حال داشته، نام برد.

راشفورد بااستعدادترین بازیکنی است که کنارش بازی کردم

به گزارش "ورزش سه"، مگوایر که سابقه بازی در هال سیتی و شفیلدیونایتد را هم دارد، بعد از دو فصل بازی برای لسترسیتی، در تابستان سال گذشته به منچستریونایتد پیوست و به کاپیتان این تیم تبدیل شد.

او که از سال 2017 یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی انگلیس هم هست، از راشفورد به عنوان بهترین استعدادی که در کنارش بازی کرده، نام برد و معتقد است که این مهاجم جوان می تواند در آینده به کاپیتان شیاطین سرخ تبدیل شود.

او به سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت:" من وقتی با مارکوس در تیم ملی بودم هم همیشه از او تعریف می کردم. نمی توانم به اندازه ای که باید از او تعریف کنم. فکر می کنم او به همین مسیر ادامه خواهد داد و دوران حرفه ای استثنایی ای خواهد داشت.

 

1495714

 

فکر می کنم به عنوان باشگاه، شما باید یک کاپیتان داشته باشید و به او اعتماد کنید اما نیاز دارید که تعهدِ رهبری را در گروه گسترش بدهید. مارکوس در چنین موقعیتی است و در هر بازی برای تیم می جنگد. واضح است که او به دلیل یک مصدومیت بد، بازی ها را از دست داده اما به سختی تلاش می کند تا برگردد.

او همیشه می خواهد در بازی ها حضور داشته باشد. فکر می کنم می توانید ببینید که او در خارج از زمین هم فوق العاده است و در کارهای خیریه هم عالی کار کرده است. همانطور که گفتم، او در زمین من را شگفت زده می کند. او بااستعدادترین بازیکنی است که من کنارش بازی کردم و من مطمئنم که او بازیکن فوق العاده ای برای باشگاه خواهد بود."

دیدگاه‌ها