کد خبر : 1683187 | 22 اردیبهشت 1399 ساعت 14:08 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

جیووانی رینا:

دورتموند-شالکه در هر صورت جذاب و نفس‌گیر است

جیووانی رینا، ستاره آینده دار بروسیا دورتموند، معتقد است دیدار دربی پیش رو مقابل شالکه، علی رغم برگزاری پشت درهای بسته، جذاب و تماشایی خواهد بود.

دورتموند-شالکه در هر صورت جذاب و نفس‌گیر است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تعطیلی دو ماهه رقابت های بوندس لیگا به دلیل شیوع ویروس کرونا، این مسابقات از هفته آینده بدون حضور تماشاگران از سر گرفته خواهد شد. دورتموند در اولین دیدارش در شروع دوباره رقابت ها، با رقیب و دشمن قدیمی، شالکه، روبرو خواهد شد و رینا معتقد است که علی‌رغم برگزاری بازی ها بدون حضور تماشاگر، باز هم این دیدار جذاب و نفس‌گیر خواهد بود.

او در گفتگو با کانال یوتیوب باشگاه دورتموند گفت:" فکر می کنم وقتی می گویم که بی صبرانه منتظر شروع بازی های هستیم، از طرف کل تیم حرف می زنم. من هرگز یک دربی را از نزدیک تماشا نکردم یا در آن بازی نکردم؛ بنابراین خیلی منتظر آن هستم.

 

1495720

 

شالکه تیم فوق العاده ای است اما فکر می کنم اگر ما به شیوه ای که می توانیم بازی کنیم، می توانیم پیروز شویم. با یا بدون تماشاگر، این دیدار جذاب و نفس گیر است."

رینا که عضو تیم زیر 17 ساله های آمریکاست، در مورد دوران کوتاه حضورش در دورتموند گفت:" من درون و خارج زمین چیزهای زیادی یاد گرفتم. باشگاه خیلی از من مراقبت کرد و من دوستان خوبی اینجا پیدا کردم که کمک زیادی به من کردند و من واقعا از بودن در اینجا لذت می برم."

دیدگاه‌ها