کد خبر : 1683198 | 22 اردیبهشت 1399 ساعت 14:55 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

کرونا ویروس؛ غرامت باشگاه رئال مادرید به هواداران

باشگاه رئال مادرید مبالغ مربوط به بلیت های خریداری شده برای شش بازی خانگی باقیمانده لالیگا را به هوادارانش پس خواهد داد.

کرونا ویروس؛ غرامت باشگاه رئال مادرید به هواداران

به گزارش "ورزش سه"، دو ماه پیش و در پی شیوع کرونا بود که لالیگا موقتا تعطیل شد و هنوز به صورت رسمی زمان از سرگیری بازی ها اعلام نشده است.

روز گذشته رئیس لالیگا تاریخ 12 ژوئن را به عنوان تاریخ احتمالی اعلام کرد ولی همه چیز منوط به این است که شرایط خوب پیش برود.

 

 

1494917

 

 

چندی پیش بود که اعلام شد باشگاه رئال مادرید از لالیگا و فدراسیون فوتبال اسپانیا درخواست کرده تا در صورت شروع مجدد لیگ، دیدارهای خانگی خود برابر ایبار، والنسیا، ختافه، مایورکا، آلاوس و ویارئال را به جای سانتیاگو برنابئو در ورزشگاه دی استفانو در کمپ والدبباس انجام دهد. درخواستی که مورد موافقت قرار گرفت.

در صورت از سرگیری لالیگا، بازی ها پشت درهای بسته خواهد بود و برای مسئولان رئال، ضد عفونی کردن ورزشگاه کوچک دی استفانو کار ساده تری خواهد بود.

 

همچنین باشگاه قصد دارد مبالغ مربوط به بلیت های خریداری شده توسط هوادارانش برای شش بازی باقیمانده خانگی لالیگا را پس بدهد یا در ازای آن، غرامت پرداخت کند.

یکی از مدیران رئال به آاس گفت:« فعلا باید به پایان فصل جاری فکر کنیم و قطعی است که بازی ها پشت درهای بسته خواهد بود. ما به هواداران آبونه خودمان، غرامت خواهیم داد. به محض پایان فصل، ما به هواداران غرامت خواهیم داد. احتمال می دهم که انجام بازی ها بدون تماشاگر تا ژانویه 2021 نیز به طور بینجامد. »

 

 

1493761

 

 

دیدگاه‌ها