کد خبر : 1683211 | 22 اردیبهشت 1399 ساعت 16:35 | 41.6K بازدید | 0 دیدگاه

کابوس رئال؛ گزینه اصلی بارسا برای تقویت جناح چپ

مارک کوکوریا که برای هواداران رئال یادآور یک خاطره تلخ است، احتمالا به بارسا بازخواهد گشت.

کابوس رئال؛ گزینه اصلی بارسا برای تقویت جناح چپ

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، بارسلونا برای فصل بعد، قصد تقویت جناح چپ خود را دارد. منطقه ای که جوردی آلبا در آن تنهاست و پس از جدایی لوکاس دینیه، اقدام به جذب جانشین برای او نشد.

طبق ادعای رادیو کاتالونیا، سران بارسا به خصوص پس از بحران اقتصادی ناشی از کرونا و کاهش توان مالی باشگاه تصمیم گرفته اند تا مارک کوکوریا را بازگردانند.

بازیکنی که به صورت قرضی برای ختافه بازی می کند و توانسته ارزش هایش را در دو سال گذشته به اثبات برساند.

 

 

1495729

 

 

سوم آذر 1397 بود که کوکوریا در جریان پیروزی 3-0 ایبار بر رئال در ایپوروئا تبدیل به کابوس کهکشانی ها شد و بارها با مغلوب کردن اودریوسولا برای ایبار موقعیت گل ساخت.

او بلای جان اودریوسولا بود و بارها در فضای خالی پشت او صاحب توپ شد. ستاره کاتالان روی هر سه گل تیمش نقش مستقیم داشت. او پاس گل اول را به اسکالانته داد. روی گل دوم نیز او یک توپ ربایی عالی از اودریوسولا انجام داد و به انریک پاس داد و در گل سوم نیز کیکه را در دهانه دروازه صاحب توپ کرد. 

ختافه چندی پیش حتی بند خرید 6 میلیون یورویی او را نیز پرداخت کرد ولی بارسا همچنان می تواند با پرداخت 15 میلیون یورو تا پایان ماه ژوئن، او را به خدمت بگیرد. به این ترتیب باشگاه کاتالان با پرداخت 9 میلیون یورو و پس دادن شش میلیون یوروی ختافه، می تواند کوکوریا را به خدمت بگیرد.

 

 

1495728

دیدگاه‌ها