کد خبر : 1683238 | 22 اردیبهشت 1399 ساعت 18:22 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

رضاییان یا قنبرزاده به فوتبال برمی‌گردند؟

گزینه‌های نام آشنا برای مدیرعاملی پارس جنوبی

گفته می شود دو چهره شناخته شده در ورزش وزارت نفت گزینه های جدید مدیرعاملی این باشگاه هستند.

گزینه‌های نام آشنا برای مدیرعاملی پارس جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که مسعود کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران طی حکمی ایرج خرمدل را جایگزین سیدپیروز موسوی در مدیریت منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی کرد. از این رو با توجه به اینکه تیم پارس جنوبی جم هم زیر نظر همین منطقه ویژه اداره می شود به نظر می رسد باشگاه جنوبی شاهد تغییر مدیریتی شود.

 

از آنجایی که مراد مرادی مدیرعامل موقت کنونی پارس جنوبی رییس دفتر سیدپیروز موسوی بود، با جدایی موسوی بسیاری مرادی را تغییر یافته تلقی می کنند. اگرچه برخی اعتقاد دارند مرادی تا پایان فصل در پارس جنوبی می ماند اما اخبار جدی درباره برکناری این مدیر پر حاشیه به گوش می رسد.

 

در چنین شرایطی شایعاتی درباره جایگزین مرادی نیز مطرح شده است. گفته می شود بهرام رضاییان مدیرعامل پیشین پارس جنوبی که در اوایل فصل از سمتش استعفا کرد یکی از گزینه های جدی برای مدیریت این باشگاه است که البته خودش تمایلی به بازگشت ندارد. رضاییان که در زمان مدیریتش موفقیت های بزرگی با تیم فوتبال پارس جنوبی به دست آورد و این تیم را به علاوه بر آوردن به لیگ برتر در این دسته نیز به رتبه پنجم رساند، به خاطر بدهی هایی که خیلی از آنها در دوران مدیریت مرادی روی دست باشگاه مانده و گرفتاری های شخصی اش در معاونت ورزشی منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی و برخی موضوعات دیگر تمایلی ندارد دیگر مدیریت این باشگاه را برعهده بگیرد.

 

از سوی دیگر از منصور قنبرزاده مدیرعامل سابق باشگاه نفت تهران که در معاونت ورزشی وزارت نفت فعالیت دارد هم به عنوان یکی دیگر از گزینه های احتمالی نام برده می شود. البته که قنبرزاده نیز در زمان مدیریت باشگاه منحل شده نفت تهران سختی های زیادی کشید و بعید است تمایلی به قرار گرفتن در راس باشگاه بحران زده پارس جنوبی داشته باشد.

 

با این وجود باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی در راس باشگاه پارس جنوبی رخ خواهد داد. به نظر می رسد تا روز یکشنبه هفته آینده که معارفه خرمدل در منطقه ویژه پارس جنوبی انجام شود، تکلیف بسیاری از گره های مدیریتی نماینده جم در لیگ برتر هم روشن شود.

دیدگاه‌ها