کد خبر : 1683310 | 23 اردیبهشت 1399 ساعت 10:22 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

غلامی: قراردادم 25 میلیونی ام را پرداخت نکردند

ملی پوش شطرنج به دنبال طلبش از پرسپولیس

یکی از ملی پوشان شطرنج ایران که با پرسپولیس قرارداد داشته، این روزها به دنبال دریافت طلبش از این باشگاه است.

ملی پوش شطرنج به دنبال طلبش از پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، آرین غلامی، ملی پوش و یکی از نوابغ شطرنج ایران در سال های اخیر، سال گذشته در ترکیب تیم پرسپولیس در لیگ برتر شطرنج بازی کرد. 


پرسپولیس که برای اولین بار در لیگ برتر شطرنج حاضر شده بود، نتوانسته بعد از گذشت چند ماه طلب بازیکنان تحت قرارداد خود را پرداخت کند. 


آرین غلامی، احسان قائم‌مقامی، پرهام مقصودلو و امیررضا پوررمضانعلی از جمله بازیکنانی بودند که در لیگ برتر سال 98 در ترکیب پرسپولیس حضور داشتند، اما به نظر می رسد هیچ بخشی از قراردادشان را دریافت نکردند.


غلامی در این باره به ایرنا گفت: در سال 98 با تیم شطرنج باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کردم و مبلغ این قرارداد برای حضور در لیگ برتر 25 میلیون تومان است. اما پس از پایان لیگ و در حالی که عنوان سوم به تیم رسید باشگاه نه تنها پاداشی برای این عنوان در نظر نگرفت بلکه هیچ پرداختی به ما نداشت. چندین مرتبه از طریق نماینده باشگاه خواستار طلبمان شدیم اما متاسفانه هر روز یک تاریخ را مشخص می کنند، کسی هم پاسخگو نیست. ما برگه قرارداد با امضای محمدحسن انصاری‌فرد مدیر عامل سابق را در دست داریم اما نمی‌دانم چرا اراده‌ای برای پرداخت وجود ندارد.

دیدگاه‌ها