کد خبر : 1683353 | 23 اردیبهشت 1399 ساعت 13:40 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

تعجب اشتوتگارت از قیمت بالای گلر سابق این تیم!

بیلد می‌گوید دروازه‌بان سابق اشتوتگارت که توسط این تیم به رایگان واگذار شده بود در آستانه تبدیل شدن به سومین دروازه‌بان گران‌قیمت دنیا قرار دارد.

تعجب اشتوتگارت از قیمت بالای گلر سابق این تیم!

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه آلمانی بیلد با انتشار گزارشی مدعی شد اودیسئاس ولاکودیموس، دروازه‌بان سابق اشتوتگارت که به دلیل عملکرد ضعیف از  سوی این تیم در لیست مازاد قرار گرفته و به رایگان به پاناتینایکوس و سپس بنفیکا واگذار شده بود حالا مورد توجه نیوکاسل قرار گرفته و ممکن است با پیوستن به این تیم به سومین سنگربان گران‌قیمت دنیا تبدیل شود.

 

1495917

 

ولاکودیموس 26 ساله که زاده شهر اشتوتگارت آلمان است از سال 2018 به بنفیکا در پرتغال ملحق شده و حالا بیلد می‌گوید هدف اول نیوکاسل برای خرید دروازه‌بان است. بر اساس این گزارش، ولاکودیموس با بنفیکا تا سال 2024 قرارداد دارد و نیوکاسل برای جذب او باید بند آزادسازی 60 میلیون یورویی‌اش را فعال کند.

 

بیلد می‌گوید علت بالا رفتن ناگهانی ارزش ولاکودیموس عملکرد عالی او در فصلهای گذشته با پیراهن پورتو است که باعث شگفتی اشتوتگارتی‌ها شده. چرا که در اشتوتگارت هیچکس او را به عنوان دروازه‌بانی خوب قبول ندارد. بیلد می‌گوید ولاکدویموس که در آلمان او را به عنوان اودی می‌شناسند بر خلاف تیم اشتوتگارت، در چارچوب بنفیکا عالی بوده و سال گذشته شش بار با این تیم در چمپیونزلیگ بازی کرده.

 

اشتوتگارت در سال 2016 درحالیکه یک سال از قرارداد اودی باقی مانده بود او را بدون دریافت هیچ مبلغی به پاناتینایکوس یونان واگذار کرد و او سپس راهی بنفیکا شد. البته بیلد می‌گوید در صورت فروش مجدد اودی از طرف بنیفکا، درصدی از مبلغ دریافتی بنفیکا طبق قرارداد به اشتوتگارت می‌رسد.

 

بیلد می‌گوید مورد ولاکودیموس از این رو جالب است که او در دوره 14 ساله حضورش در اشتوتگارت هرگز نتوانست خودی نشان بدهد ولی حالا در پرتغال بسیار درخشان ظاهر شده و به نظر می‌رسد مالکین جدید نیوکاسل که از عربستان سعودی هستند حاضرند برای جذب او مبلغ قابل توجهی هزینه کرده و اودی را به سومین گلر گران‌قیمت دنیا تبدیل کنند.

 

 

دیدگاه‌ها