کد خبر : 1683381 | 23 اردیبهشت 1399 ساعت 15:41 | 24.2K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش لا استامپا

خرید جدید یوونتوس به سیم آخر زد

آدرین رابیو خرید فرانسوی این فصل یوونتوس، پس از اتمام قرنطینه، حاضر به بازگشت به تورین نشده است.

خرید جدید یوونتوس به سیم آخر زد

به گزارش "ورزش سه"، با کاهش محدودیت ها در ایتالیا و چراغ سبز دولت این کشور برای شروع مجدد تمرینات تیم های فوتبال، از سوی باشگاه یوونتوس به بازیکنان خارجی که دوران قرنطینه را در کشورهای خود سپری کرده بودند، اعلام شد که به تورین بازگردند.

تمامی بازیکنان به تورین برگشتند به غیر از آدرین رابیو و گونسالو ایگواین.

 

 

1470311

 

 

ستاره آرژانتینی عذر موجهی داشت و پیش از این به باشگاه اعلام کرده بود که به دلیل بیماری مادرش قادر به بازگشت نیست و سران باشگاه نیز علی رغم میل باطنی، به وی مرخصی داده اند اما قضیه رابیو متفاوت است.

 

طبق ادعای لا استامپا، رابیو به دلیل مخالفت با کاهش دستمزدش، حاضر به بازگشت از فرانسه نیست. پیش از این و به دلیل شرایط اقتصادی بد یوونتوس در پی شیوع کرونا، باشگاه تصمیم گرفت درصدی از دستمزد بازیکنانش را کاهش دهد. رابیو اما بر خلاف سایر هم تیمی هایش، موافق کاهش دستمزد هشت میلیون یورویی اش نبود.

او تابستان گذشته پس از چند ماه بسیار پرحاشیه در پی اس جی و در حالی که از تیم کنار گذاشته شده بود، به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس پیوست اما در یووه هم اوضاع برای او خوب پیش نرفته و در ایده های مائوریتزیو ساری(سرمربی) جایگاه خاصی ندارد.

 

 

1470312

 

 

طبق گزارش لا استامپا، سران یوونتوس بسیار از این رفتار غیرحرفه ای رابیو خشمگینند و معتقدند او با توصیه های مادرش که ایجنت او نیز محسوب می شود، در فرانسه مانده است. یوونتوس قصد دارد اقدامات قانونی در قبال این رفتار رابیو انجام دهد و جریمه ای سنگین در انتظار او خواهد بود.

گفته می شود رابیو در فهرست فروش یووه نیز قرار خواهد گرفت. از منچستریونایتد و اورتون به عنوان مقصد بعدی احتمالی رابیو نام برده می شود. او پیش از این و در پی اس جی، سابقه کار با کارلتو را دارد.

 

 

دیدگاه‌ها