کد خبر : 1683391 | 23 اردیبهشت 1399 ساعت 16:15 | 31.1K بازدید | 1 دیدگاه

سیمئونه: مارادونا به‌تنهایی کل آرژانتین بود اما مسی.....

دیه گو سیمئونه در مصاحبه جدید خود به مقایسه بین لیونل مسی و دیه گو مارادونا پرداخت.

سیمئونه: مارادونا به‌تنهایی کل آرژانتین بود اما مسی.....

به گزارش "ورزش سه"، دیه گو سیمئونه در تیم ملی آرژانتین هم تیمی مارادونا بود و از هر حیث شناخت کاملی نسبت به اسطوره فوتبال آرژانتین دارد. سیمئونه به عنوان مربی نیز بارها برابر بارسا و لیونل مسی قرار گرفته و اغلب مغلوب شده است؛ هرچند که خاطرات شیرین هم از پیروزی بر آبی اناری ها دارد.

لیونل مسی بارها و بارها برابر اتلتیکو موفق به گلزنی شده و یکی از عوامل اصلی شکست های سیمئونه برابر بارسا بوده است.

 

 

1495934

 

 

بحث مقایسه بین مسی و مارادونا هنوز هم داغ پیگیری می شود و هر از چند گاهی شاهد مطرح شدن این قیاس هستیم. بسیاری معتقدند که مارادونا در جام جهانی 1986 به تنهایی آرژانتین را قهرمان کرد و به همین دلیل مسی قابل قیاس با او نیست. فوق ستاره بارسا در بازی های ملی هنوز به توفیقی دست نیافته است.

 

 

1433115

 

 

ال چولو در مقایسه بین مارادونا و مسی گفت:« از نظر من، مسی و مارادونا متفاوت هستند. یکی مثل مسی، ماشین گلزنی است و به شخصه در سال های اخیر بارها برابرش زجر کشیده ام و دیگر بازیکنی که به تنهایی تمام تیم ملی کشورش بود و در واقع آرژانتین را می توانستید در مارادونا ببینید اما مسی این خصوصیت را ندارد. این اواخر مسی نشان داده که به بلوغ بیشتری رسیده و در حال نزدیک شدن به شخصیت مارادونا در بازی های ملی است. دیه گو هرگز برای اینکه یک تنه نماینده کشورش باشد، مشکلی نداشت. در مجموع معتقدم مارادونا و مسی می توانند در یک تیم بازی کنند.»

 

 

1130615

 

 

دو شکست از رئال در فینال لیگ قهرمانان:« شکست سال 2014 در لیسبون یک فاجعه نبود ولی شکست در فینال 2016 میلان، مصداق فاجعه بود. فاجعه یعنی هدفی برای خود تعیین کنید ولی به آن نرسید.

در لیسبون، رئال در طول 90 دقیقه برتر از ما بود و پس از زدن گل تساوی(دقیقه 93 توسط راموس) و کشاندن بازی به وقت های اضافه، توانست از قدرت روحی بهتر خود برای تمام کردن کار استفاده کند(برتری 4-1). ما در آن سال قهرمان لالیگا شده بودیم و فصل مان خارق العاده بود.

در میلان اما بازی برابر بود و ما در ضربات پنالتی بازنده شدیم. برای تیمی مثل اتلتیکو که فینال های اندکی در تاریخش به ثبت رسیده، شکست به آن شکل، بسیار سخت و دشوار بود و پس از آن به این فکر می کردم که دیگر چگونه می تواند این تیم را سرپا کرد.»

 

دیدگاه‌ها