کد خبر : 1683427 | 23 اردیبهشت 1399 ساعت 18:47 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

سه غول فوتبال اروپا به دنبال جذب ستاره بایرن

بر اساس ادعای اسکای آلمان منچسترسیتی، رئال مادرید و بارسلونا به شدت شرایط جذب کینگزلی کومان از بایرن مونیخ را دنبال می کنند.

سه غول فوتبال اروپا به دنبال جذب ستاره بایرن

به گزارش "ورزش سه"، کینزلی کومان اخیر هر گاه برای بایرن مونیخ به میدان رفت و عملکرد خوبی را از خود ارائه داده است. با این وجود وینگر فرانسوی، بسیار شکننده نشان داد چرا که طی سال‌های گذشته دائماً با مصدومیت های متوالی دست و پنجه نرم کرده است؛ موضوعی که باعث شده او نتواند به طور کامل توانایی هایش را به اثبات برساند.

 

 

1491342

 

 

مصدومیت های ستاره فرانسوی در فصل جاری نیز ادامه داشت اما با این وجود او تا پیش از تعلیق رقابت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا در ۲۴ بازی برای باواریایی‌ها به میدان رفت و همچون قبل عملکرد بسیار خوبی را از خود ارائه داد.

 

گفته می‌شود که بایرن مونیخ در آستانه عقد قرارداد با وینگر آلمانی منچسترسیتی یعنی لروی سانه قرار دارد. از همین رو این امکان وجود دارد که در صورت پیوستن سانه به بایرن، وینگر فرانسوی از این تیم جدا شود. حالا و در همین رابطه اسکای آلمان مدعی شده سه اول فوتبال اروپا یعنی منچسترسیتی رئال مادرید و بارسلونا به دنبال جذب کینگزلی کومان هستند و در صورت تمایل بایرن به فروش، برای به خدمت گرفتن این بازیکن اقدام خواهند کرد.

دیدگاه‌ها