کد خبر : 1683432 | 23 اردیبهشت 1399 ساعت 19:36 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

پایان غم انگیز گوتسه در دورتموند

فاضلی به داد ستاره آلمانی جام جهانی می‌رسد؟

به نظر می رسد که ماریو گوتسه به طور قطع در نقل و انتقالات پیش رو از دورتموند جدا خواهد شد و تمدید قرارداد ای در کار نخواهد بود.

فاضلی به داد ستاره آلمانی جام جهانی می‌رسد؟

به گزارش "ورزش سه"، عبارت " بهترین دوران فوتبال" چیزی است که همه بازیکنان در یک مقطع زمانی خاص بازی خود به آن می رسند. بسیاری از بازیکنان جوان به بلوغ دست پیدا می‌کنند و با بالا رفتن سن قدرت رهبری تیم شان را بر عهده می گیرند و حتی هیچ افت بدنی در آنها دیده نمی شود.

 

 

1469373

 

 

ماریو گوتزه بازیکنی است که حالا ۲۷ ساله شده و شما به طور قطع می توانید بگویید که او یک ستاره کاملاً باتجربه است. اما با این حال گوتزه طی سالیان اخیر تصویر مناسبی از خود نشان نداده است.

تنها چند ماه دیگر از قرارداد گوتزه با دورتموند باقی مانده و به نظر می رسد که دوران این بازیکن در این تیم به پایان رسیده است. مدیرعامل دورتموند اخیرا گفته بود که بعد از از سرگیری مسابقات با گوتزه مذاکره خواهند کرد اما به نظر می‌رسد که این موضوع بیشتر به مسائل خداحافظی با این بازیکن مربوط می شود تا بحث تمدید قرارداد.

 

 

1496017

 

 

زننده گل قهرمانی آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ احتمالاً یک پایان بسیار غم انگیز در دورتموند خواهد داشت چرا که او مجبور خواهد بود در یک ورزشگاه خالی از تماشاگر با دورتموند وداع کند و آخرین بازی خود را برای این تیم انجام دهد.

 

حالا به نظر می رسد که مدیر برنامه ایرانی الاصل گوتزه یعنی رضا فاضلی باید وضعیت آینده این بازیکن را مشخص کرده و با تیم‌های خواهان مذاکره کند. گفته می شود که تیم‌هایی نظیر اینتر میلان و ناپولی خواهان جذب ماریو گوتزه هستند. با این وجود دستمزد بالایی که ماریو گوتسه دریافت می کند و همچنین مشکلات اقتصادی به وجود آمده برای باشگاه‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، باعث می شود که انتقال ستاره آلمانی به تیم‌های دیگر با پیچیدگی های زیادی روبه رو شود.

دیدگاه‌ها