کد خبر : 1683488 | 23 اردیبهشت 1399 ساعت 23:48 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت یوونتوس از غیبت ستاره فرانسوی

به نظر می رسد باشگاه یوونتوس از دست آدرین رابیو، هافبک 26 ساله فرانسوی به شدت عصبانی است.

عصبانیت یوونتوس از غیبت ستاره فرانسوی

به گزارش "ورزش سه"، تابستان سال قبل بود که آدرین رابیو بعد از مدت ها سکونشینی و جنجال با مدیران پاری سن ژرمن، بالاخره از این تیم جدا شده و علیرغم داشتن پیشنهادات فراوان، در نهایت تصمیم گرفت به یوونتوس پاسخ مثت داده و راهی تورین شود.

 

1464594

 

اما آدرین رابیو در هفته های ابتدایی بسیاری از بازی ها را از دست داد و مائوریتسیو ساری مدعی شد او هنوز به مرز آمادگی نرسیده است. اما بدقولی اخیر این هافبک فرانسوی و عدم بازگشت به ایتالیا باعث عصبانیت مدیران باشگاه شد و احتمال جدایی آدرین رابیو بعد از تنتها یک فصل از یوونتوس را افزایش داده است.

 

در حالیکه تمام بازیکنان یوونتوسی در روزهای اخیر به جز گونسالو ایگواین که به علت بیماری مادرش در آرژانتین است، به تورین بازگشته اند، آدرین رابیو همچنان در فرانسه حضور داشته و دلیل عدم سفر او به تورین نامشخص است. این بازیکن می تواند با خودرو نیز به راحتی از فرانسه به ایتالیا سفر کند، اما تا امروز این کار امتناع کرده است. به نظر می رسد مدیران یوونتوس از بی انضباطی های آدرین رابیو به ستوه آمده اند و ممکن است به یکی از پیشنهادات لیگ برتری این بازیکن از جمله منچستریونایتد یا اورتون پاسخ مثبت دهند.

دیدگاه‌ها