کد خبر : 1683528 | 24 اردیبهشت 1399 ساعت 11:40 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

یونایتد می‌تواند فصل آینده شانس قهرمانی باشد

ادوین فن درسار ستاره سابق منچستریونایتد می‌گوید شیاطین سرخ برای اینکه شانسی جدی برای قهرمانی داشته باشند به دو یا سه ستاره جدید نیاز دارند.

یونایتد می‌تواند فصل آینده شانس قهرمانی باشد

به گزارش "ورزش سه"، ادوین فن درسار، ستاره هلندی سابق منچستریونایتد می‌گوید این تیم اگر بخواهد بار دیگر شانس جدی قهرمانی لیگ برتر باشد و در سطح بزرگان امروز این لیگ مثل لیورپول و منچسترسیتی قرار بگیرد دست‌کم به جذب دو یا سه ستاره جدید نیاز دارد.

 

یونایتد در دوران اوله گنار سولسشر در تلاش برای بازگشت به روزهای خوب خود ستاره‌هایی مثل هری مگوایر، آون وان بیساکا، دنیل جیمز و برونو فرناندس را به خدمت گرفته ولی فن درسار معتقد است اینها برای بازگشت به روزهای اوج کافی نیست. با اینحال فن‌درسار می‌گوید یونایتد با هدایت سولسشر با رسیدن به سطح تیمهایی مثل لیورپول و سیتی فاصله زیادی ندارد.

 

1496161

 

فن‌دار سار در مصاحبه با سی‌ان‌ان گفت:" دوران ماه‌عسل یونایتد و سولسشر عالی بود ولی آنها در مرحله بعدی به سنگلاخ رسیدند و هشت نه هفته قبل از تعطیلی لیگ وضعیت بدی داشتند. اما نباید فراموش کرد که یونایتد امروز بهتر فوتبال بازی میکند و امتیازها هم از راه خواهد رسید. آنها در مقابل تیمهای خوب نتایج خوبی هم گرفته‌اند".

 

دروازه‌بان هلندی سابق یونایتد در ادامه گفت:" امیدوارم لیگ برتر از سر گرفته شود چون یونایتد به سهمیه چمپیونزلیگ نیاز دراد. آنها باید بیشتر به فکر فصل آینده باشند و اگر دو سه مهره خوب جذب کنند می‌توانند بار دیگر در سطح لیورپول و منچسترسیتی شانس قهرمانی داشته باشند".

 

 

دیدگاه‌ها