کد خبر : 1683604 | 24 اردیبهشت 1399 ساعت 17:50 | 8.8K بازدید | 1 دیدگاه

دنی آلوز:

نیمار با همه فرق دارد؛ این که جرم نیست

دنی آلوز ستاره برزیلی سابق بارسا و پی اس جی در مصاحبه جدید خود به دفاع از نیمار پرداخت.

نیمار با همه فرق دارد؛ این که جرم نیست

به گزارش "ورزش سه"، نیمار یکی از بهترین و بااستعدادترین بازیکنان فوتبال جهان است که از سال 2017 و پس از جدایی پر حاشیه اش از بارسا، در پاری سن ژرمن بازی می‌کند. او در کنار درخشش در زمین فوتبال، همواره حاشیه‌هایی هم داشته و به نظر می‌رسد که جنجال‌سازی در بیرون از مستطیل سبز، جزو علایق این بازیکن برزیلی است.

 

 

1446992

 

 

دنی آلوز که در بارسلونا و پاری سن ژرمن و نیز در تیم ملی فوتبال برزیل با نیمار همبازی بوده، درباره این بازیکن گفت:« نیمار در تیم ملی فوتبال برزیل به عنوان یکی از کاپیتان ها، مسئولیت زیادی دارد. او سبک زندگی خاصی دارد و اصلا به دنیا آمده تا متفاوت با دیگران زندگی کند. او مرتکب هیچ جنایتی نشده و تنها می‌خواهد که متفاوت باشد و این جرم نیست.»

 

آلوز ادامه داد:« نیمار در زمین حرف خود را می‌زند و هم در تیم ملی و هم در تیم باشگاهی اش موفق ظاهر شده است. مردم فکر می‌کنند که فوتبالیست‌ها هیچ مشکلی ندارند و در رفاه و خوشی کامل زندگی می‌کنند و اصلا بحرانی در زندگی ندارند اما این‌گونه نیست و ما هم مثل هر انسانی مشکلات خاص خود را داریم. نیمار از پاک‌ترین انسان‌های است که در طول زندگی ام دیده ام. از نیمار می خواهم که قدر استعداد خود را بداند و از آنچه که دارد؛ برای موفقیتش استفاده کند.»

 

 

1211746

دیدگاه‌ها