کد خبر : 1683653 | 24 اردیبهشت 1399 ساعت 21:48 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان و کابوسی که دوست ندارد حتی به آن فکر کند

با مصدومیت لوکا یوویچ، کریم بنزما تنها شماره ۹ رئال است و در صورت مصدومیت او یک کابوس بسیار بزرگ برای زین الدین زیدان رقم خواهد خورد.

زیدان و کابوسی که دوست ندارد حتی به آن فکر کند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مارکا، بازیکنان رئال مادرید امروز سومین تمرین انفرادی خود را در کمپ والدیباس سپری کردند. با این حال به نظر می‌رسد که زین الدین زیدان در ادامه فصل با موقعیت دشواری روبرو خواهد بود چرا که سرمربی فرانسوی تنها کریم بنزما را به عنوان یک مهاجم نوک سطح بالا در تیمش می بیند.

 

 

1491498

 

 

لوکا یوویچ و ماریانو دیاز هردو مصدوم هستند بنابراین کریم بنزما تنها شماره ۹ تخصصی تیم زین الدین زیدان خواهد بود. بنزما بعد از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید، بار گلزنی این تیم را به دوش کشیده است. همچنین مصدومیت‌های پیاپی ادن هازارد باعث شده که این بلژیکی هم نتواند به بنزما در خط حمله کمک زیادی بکند.

 

بنزما در فصل گذشته ۳۰ گل برای رئال مادرید به ثمر رساند که دومین فصل خوبش به لحاظ گلزنی را رقم زد. او همچنین تا به اینجای رقابت‌های فصل جاری در ۳۶ بازی ۱۹ گل به ثمر رسانده است. بنزما روز چهارشنبه به طور عادی در تمرینات حاضر شد اما در صورتی که او هم مصدوم شود کابوس زیدان تکمیل خواهد شد؛ اتفاقی که سرمربی فرانسوی قطعاً دوست ندارد حتی به آن فکر کند.


بازگشت مارکو آسنسیو اما می تواند یک خبر نسبتا خوب برای زیدان و البته کریم‌ بنزما باشد اما با این حال او بعد از مدت زمان زیادی دوری و مصدومیت به میادین بازگشته و فعلا خیلی نمی‌توان روی آمادگی وی حساب کرد. همچنین گرت بیل نیز خیلی آماده نیست و به نظر می رسد تنها امید زیدان در خط حمله کنار بنزما، دو جوان برزیلی یعنی وینیسیوس و رودریگو خواهند بود.

 

 

 

1484855

دیدگاه‌ها