کد خبر : 1683696 | 25 اردیبهشت 1399 ساعت 08:47 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

پدور و ولیان در تیررس باشگاه متمول قطری

الدحیل به دنبال خرید دوستاره کنونی چلسی

باشگاه الدحیل قطر درصدد است با پایان قرارداد دو بازیکن شاخص تیم فوتبال چلسی آن‌ها را به جمع بازیکنانش اضافه کند.

الدحیل به دنبال خرید دوستاره کنونی چلسی

به گزارش "ورزش سه"، طبق گزارش نشریات انگلیسی پدرو رودریگز ستاره اسپانیایی تیم فوتبال چلسی موردعلاقه مسئولان باشگاه متمول قطری یعنی الدحیل قرار گرفت است. 


 این در شرایطی است که پدرو در پایان فصل جاری و پس از پایان قرارداد خود با باشگاه لندنی، یک بازیکن آزاد به شمار خواهد رفت و همین موضوع برشدت این گمانه‌زنی‌ها افزوده است.


در این گزارش‌ها همچنین آمده است که هم‌تیمی برزیلی‌اش، ویلیان در پایان فصل جاری نیز در حال فروش است و او همچنین ممکن است یکی از بازیکنان موردعلاقه الدحیل برای عقد قرارداد باشد.

 

 

1496287

 


ویلیان برزیلی (31 ساله) در سال 2013 از باشگاه اوکراینی شاختار دونتسک به چلسی پیوست و پدرو رودریگز (32 ساله) پس از درخشش فوق‌العاده با باشگاه سابق خود بارسلونا در سال 2015 به باشگاه لندن آمد.


 گفتنی است که باشگاه الدحیل در دو فصل گذشته دو قرارداد با بسیار سنگین با دو بازیکن مطرح فوتبال منعقد کرده است. الدحیل پیش‌ازاین ستاره مراکشی یوونتوس به نام مهدی بن عطیه را به خدمت گرفت و در فصل جاری نیز با مهاجم برجسته فوتبال کرواسی ماریو مانژوکیچ قراردادی دوساله را منعقد کرد و همین امر نشان می‌دهد که این باشگاه قطری ابایی از به خدمت گرفتن بازیکنان مطرح شاغل در اروپا را ندارد خصوصاً اینکه هر چه به آغاز جام جهانی 2022 قطر نزدیک‌تر می‌شویم این دست انتقالات طبیعی است که افزایش پیدا کند.

دیدگاه‌ها