کد خبر : 1683697 | 25 اردیبهشت 1399 ساعت 08:46 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

پراش: همه فکر می‌کنند شرایط ایده‌آل است

سرمربی تیم‌ملی دوچرخه‌سواری گفت: همه فکر می‌کنند شرایط ایده‌آل بوده و ما نمی‌توانیم نتیجه بگیرم، اما واقعا با مشکل مواجه هستیم و کار کردن سخت است.

پراش: همه فکر می‌کنند شرایط ایده‌آل است

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از فارس، محمود پراش در مورد وضعیت تیم‌ملی دوچرخه سواری اظهار داشت: فعلا در شرایط کرونایی هستیم و همه چیز تعطیل است و نمی‌توانیم کار خاصی را انجام دهیم. بچه‌ها تمرینات خود را انجام می‌دهند و روزهای جمعه در مجموعه ورزشی آزادی هم خودم در کنار آنها هستم. اگر برنامه مشخص داشته باشیم می‌توانیم بهتر کار کنیم. سال گذشته شرایط در حال بهتر شدن بود و بچه‌های خوبی کنار هم جمع شده بودند که سر و کله کرونا پیدا شد و همه چیز را تغییر داد.

 

وی ادامه داد: همه فکر می‌کنند شرایط ایده‌آل است و ما نمی‌توانیم کار کنیم و نتیجه بگیرم، اما واقعا وضعیت اقتصادی خوب نیست و با مشکل مواجهیم. اگر ما هم امکانات دیگر کشورها را داشتیم، همه چیز فرق می‌کرد.

 

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری در مورد استعفاها در فدراسیون و اینکه او همچنان ادامه خواهد داد یا خیر، گفت: هرکسی استعفا داده، دلایل خودش را دارد، اما من تا جایی که بتوانم می‌مانم و دوست دارم در کنار بچه‌ها باشم و به آنها کمک کنم.

 

پراش در مورد اینکه مسابقه آنلاین به چه شکل برگزار خواهد شد، گفت: این رقابت هفته آینده برگزار می‌شود و هر رکابزنی می‌خواهد شرکت کند. باید نرم افزاری را نصب کند و یک دستگاه «ترینر» در خانه یا هرجای دیگر داشته باشد. نفرات برتر هم جوایزی را دریافت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها