کد خبر : 1683710 | 25 اردیبهشت 1399 ساعت 10:08 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک اینتر چشم لیورپول را گرفته است!

لیورپول اکو مدعی شد نیکو بارلا، هافبک اینتر همچنان مورد توجه لیورپول قرار دارد.

هافبک اینتر چشم لیورپول را گرفته است!


به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته در همان بدو ورود به رختکن اینتر تقاضای خرید نیکو بارلا، هافبک جوان و ایتالیایی تیم کالیاری را دارد و این بازیکن جوان نیز در اولین فصل حضورش در رختکن نراتزوری تبدیل به یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم شده است، اما شاید آینده او در لیگ برتر انگلیس رقم بخورد.

 

1496302

 

سایت لیورول اکو گزارش داد باشگاه لیورپول از سال 2018 و از زمان حضور نیکو بارلا در ترکیب کالیاری به دنبال جذب این بازیکن بوده است. در آن مقطع از او به عنوان آندره پیرلوی جدید فوتبال ایتالیا نام برده می شد و اگرچه تیم های زیادی خواهان جذب نیکو بارلا بودند، اما او در نهایت راهی اینتر شد.

 

اما به نظر می رسد لیورپول روند پیشرفت این بازیکن در ترکیب اینتر را زیر نظر داشته و قصد دارد دوباره برای خرید نیکو بارلا اقدام کند. در ماه های اخیر اخباری در مورد تمایل بارسلونا نیز به خرید نیکو بارلا شنیده شده بود. این در حالیست که بارلا یکی از بازیکنان مورد علاقه کونته محسوب می شود و بی شک اینتر به آسانی اجازه جدایی او را نخواهد داد. پیش از این عنوان شده بود مارسلو بروزوویچ، هافبک 27 ساله و کروات اینتر نیز مورد توجه مرسی سایدی ها قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها