کد خبر : 1683720 | 25 اردیبهشت 1399 ساعت 10:54 | 55.9K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم فیفا به نفع 5 بازیکن پرسپولیس

هنوز هیچ‌کدام مان نمی‌دانیم لیگ برتر نوزدهم دنبال خواهد شد یا نه اما اگر تصور کنیم احتمال رخ دادن هر دو حالت مساوی است پس 50 درصد احتمال از سرگیری مسابقات تا یک ماه آینده وجود دارد.

تصمیم فیفا به نفع 5 بازیکن پرسپولیس

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از ایران ورزشی ، چنانچه چرخ لیگ دوباره راه بیفتد با توجه به تصمیم فیفا مبنی بر انجام 5 تعویض در مسابقات ایام کرونایی شانس دیده شدن و درخشش برای چند بازیکن پرسپولیس که در فصل جاری کمتر به میدان رفته و بالطبع کمتر دیده شده‌اند به وجود خواهد آمد.


 
1) امید عالیشاه: بعد از سیدجلال او کاپیتان تیم است اما در 21 هفته‌ای که گذشت یک نیمکت نشین مطلق بوده. او که در دوره برانکو روی نیمکت تبعید شد در زمان حضور کالدرون و بعد یحیی هم شانس چندانی برای بازی پیدا نکرد. او در ابتدای فصل به خاطر تغییر پست و شیفت شدن به مرکز زمین شرایط جالبی پیدا نکرد. عالیشاه که در لیگ هجدهم فقط در 18 بازی در ترکیب اصلی بود و البته موفق شد با 15 پاس کلیدی و 5 پاس گل راندمان جالبی داشته باشد در 21 هفته برگزار شده از این فصل فقط در 4 مسابقه در ترکیب اصلی تیمش بازی کرده که دو پاس گل داده و 8 پاس کلیدی. با این وجود حالا احتمال به میدان رفتن این بازیکن در 30 دقیقه سوم هر بازی تقریباً صددرصد خواهد بود.

 

 

 

 

 

2) سیامک نعمتی: نعمتی این فصل بدشانس بود. او در تمرینات نیمفصل از ناحیه بینی آسیب دید و وقتی هم به تمرینات برگشت، نتوانست راهی به ترکیب پیدا کند. بعد از تعطیلی لیگ هم شرایط سیامک آنقدر متزلزل بود که ابتدا بحث حضور او در شهر خودرو به جای پول رضایتنامه گل‌محمدی به میان آمد و اخیراً نیز شایعه پیشنهاد باشگاه ژاپنی برای او به گوش رسید. با این وجود نعمتی می‌داند که اگر لیگ ادامه پیدا کند در هر مسابقه حداقل دقایقی به میدان می‌رود و نیمکتنشین فیکس نخواهد بود.

 

 

 

 

 

3) محسن ربیع‌خواه: در شرایط  فعلی  و با توجه به اینکه معمولا تعویض ها در فاز تهاجمی انجام می شود هافبک های تهاجمی، وینگرها و مهاجمان نیمکت نشین شانس زیتادی برای حضور در میدان به عنوان بازیکن تعویضی دارند اما وقتی بازی نیاز به تعادل و تمرکز دارد حتماً ربیع‌خواه می‌تواند گزینه مناسبی برای ورود به میدان باشد. پس بعید نیست او که در دوران برانکو و حتی کالدرون بازیکن ثابت بود، دوباره در مستطیل سبز رویت شود و برای یحیی هم بجنگد.

 

 

 

 

 

4و 5) مهدی عبدی و امیر روستایی: با در نظر گرفتن شرایط استوکس و اوساگونا حتی احتمال فیکس شدن یکی از اینها در شروع دوباره فصل وجود دارد اما این دو مهاجم جوان که در دوران یحیی اصلاً بازی نمی‌کردند و حتی به نیمکت هم به سختی می‌رسیدند، حالا می‌توانند یکی از 5 تعویضی تیم‌شان باشند.

 

1443602

دیدگاه‌ها