کد خبر : 1683736 | 25 اردیبهشت 1399 ساعت 12:19 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

ایزد سیف الله پور:

برخی می‌خواهند پارس جم منحل شود

مشکلات مدیریتی پارس جم باعث نگرانی هواداران و بازیکنان این تیم شده است.

برخی می‌خواهند پارس جم منحل شود

به گزارش “ورزش سه”، مدیر مجموعه ورزشی یزدان اعلام کرد مدیران باشگاه پارس جنوبی جم تمایلی به پرداخت مطالبات معوقه نسبت به این مجموعه ندارند.

 

ایزد سیف الله پور، مدیر مجموعه ورزشی یزدان درباره بدقولی مدیران باشگاه پارس جنوبی جم در پرداخت بدهی به این مجموعه ورزشی گفت: از سوی این باشگاه‌ تنها به ما وعده و وعید می‌دهند. روز یکشنبه هفته گذشته قرار بود که به اتفاق آقای پیروز موسوی مدیرعامل پارس جنوبی جم به اتفاق مرادی، سرپرست این تیم در حضور آقای نورشرق تشکیل جلسه بدهیم. همینطور قرار بود آقای قنبرزاده از هیات رئیسه سازمان لیگ و همینطور از مسئولان وزارت نفت هم یک نفر حضور داشته باشد. 

 

او ادامه داد: متاسفانه ما تا بعدازظهر هم صبر کردیم و آقای موسوی تشریف نیاوردند. فردای آن روز اعلام شده که آقای موسوی تشریف برده بودند و آقای خرم‌دل آمده بودند. متاسفانه دوستان با حکم و صحبت‌هایی که شده بود اعتنایی به حکم صادر شده نداشتند. 

 

سیف الله پور درباره محکومیت باشگاه پارس جنوبی گفت: دوستان که در جلسه تشریف نیاوردند اما طبق قانون مسابقات تا آنجا که من می‌دانم اجازه بازی به بازیکنان جدید این تیم داده نمی‌شود. آنها تعهد داده بودند که با ما تسویه حساب کنند و در غیر اینصورت نمی‌توانند از بازیکنانی که در زمستان جذب کردند استفاده کنند.

 

او ادامه داد: این تعهدی است که باشگاه پارس جنوبی داده و من هم تا به الان به حرمت مردم بوشهر و آقای افاضلی و چراغی و بزرگواران صبر کرده‌ام اما انگار تمایلی از سوی آقایان برای پرداخت این پول وجود ندارد و برخی از این دوستان علاقه دارند که این اتفاق نیفتد تا این باشگاه را منحل کنند.

 

مدیر مجموعه ورزشی یزدان افزود: ببینید این حکم برای شش ماه پیش است، باید در تاریخ بیستم بهمن ماه این پول را پرداخت می‌کردند. به من چک دادند و چک در نزد کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال قرار دارد. در حضور آقای بهاروند در اسفندماه آقای مرادی قول داد که این پول را پرداخت می‌کند از آن زمان تا الان هم دو ماه گذشته است اما هیچ اتفاقی نیفتاده است. آقای مرادی فقط حرف می‌زند و عمل نمی‌کند. متاسفانه من هیچ علاقه‌ای در این باشگاه نمی‌بینم که دل مردم بوشهر ایران خوشحال کنند چرا که ما بارها فرصت دادیم اما اتفاقی نیفتاده است. ما فقط وعده و وعید شنیده‌ایم و متعهد هستند که تا مطالبات را پرداخت کنند تا آن زمان بتوانند از بازیکنانشان استفاده کنند.

دیدگاه‌ها