کد خبر : 1683757 | 25 اردیبهشت 1399 ساعت 14:37 | 16.1K بازدید | 1 دیدگاه

سیمئونه:

حضور مارادونا، مسی و رونالدو در یک تیم غیرممکن است

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، معتقد است که می توان از دیگو مارادونا و لیونل مسی در ترکیب یک تیم استفاده کرد اما غیرممکن است که کریس رونالدو را در همان تیم قرار داد.

حضور مارادونا، مسی و رونالدو در یک تیم غیرممکن است

به گزارش "ورزش سه"، مارادونا که با آرژانتین قهرمان جام جهانی 1986 مکزیک شد، با ناپولی هم دو قهرمانی در سری آ و یک قهرمانی در جام یوفا به دست آورد. مسی هم اگرچه نتوانسته با آرژانتینی قهرمان جام جهانی شود، با بردن 6 توپ طلا، 4 چمپیونزلیگ و قهرمانی های متعدد در رقابت های داخلی اسپانیا، از نظر بسیاری بهترین بازیکن تاریخ است. این در حالی است که گروهی نیز این عنوان را شایسته کریس رونالدو می دانند که 5 توپ طلا برده و با پرتغال قهرمانی در یورو 2016 را جشن گرفته و در انگلیس، اسپانیا و ایتالیا، به قهرمانی های پرتعدادی رسیده است.

اما سیمئونه که در کنار مارادونا در تیم ملی آرژانتین بازی کرد و تیم هایش بارها مقابل مسی و رونالدو به میدان رفتند، معتقد است که امکان قرار گرفتن هر سه بازیکن در ترکیب یک تیم ممکن نیست.

او در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال آرژانتین، در مورد مقایسه مسی و مارادونا گفت:" آنها دو بازیکن متفاوت هستند. مسی، یک ماشین گلزنی است. من در سال های اخیر بارها به خاطر مسی، دچار ناراحتی شدم (اشاره به گل خوردن تیمش مقابل ستاره بارسا).

مارادونا، به تنهایی نماینده فوتبال آرژانتین بود. امروز می توان گفت که مسی پخته تر شده است. آنها می توانند در کنار هم بازی کنند.

اضافه شدن رونالدو؟ کار پیچیده می شود. در این صورت فضاهایی در زمین خواهیم داشت. من همیشه گفته ام که اگر یک بازیکن ندود، مشکلی نیست. اگر دو نفر ندوند، شرایط سخت می شود و اگر سه نفر ندوند، کار غیرممکن است."

دیدگاه‌ها