کد خبر : 1683780 | 25 اردیبهشت 1399 ساعت 16:10 | 74.7K بازدید | 6 دیدگاه

در مصاحبه با دیلی میل

اعتراف کلاتنبرگ پس از 4 سال؛ گل رئال آفساید بود

مارک کلاتنبرگ داور مشهور انگلیسی در مصاحبه با دیلی میل فاش ساخت که گل سرخیو راموس در فینال سال 2016 لیگ قهرمانان نباید پذیرفته می شد.

اعتراف کلاتنبرگ پس از 4 سال؛ گل رئال آفساید بود

به گزارش "ورزش سه"، فینال لیگ قهرمانان سال 2016 در میلان و بین رئال مادرید و اتلتیکو برگزار شد. دو تیم در فینال سال 2014 نیز به مصاف هم رفتند که با برتری 4-1 رئال تمام شده بود و فینال دوم از هر حیث حساس تر به نظر می رسید.

رئال برای ثبت یازدهمین قهرمانی خود وارد زمین شد و اتلتیکو تشنه انتقام بود. در نهایت کار در وقت های قانونی و اضافی با تساوی 1-1 به اتمام رسید و رئال در ضربات پنالتی توانست پیروز شده و عنوان قهرمانی را کسب کند.

تک گل رئال در جریان بازی را سرخیو راموس در موقعیت مشکوک به آفساید به ثمر رساند و مارک کلاتنبرگ داور بازی پس از 4 سال اعتراف کرد که در پذیرش گل رئال اشتباه کرده است.

 

 

1496366

 

 

کلاتنبرگ به دیلی میل گفت:« رئال ابتدا با گل راموس پیش افتاد ولی گل او آفساید بود. راموس کمی در موقعیت آفساید قرار داشت و بین دو نیمه با مشاهده تصویر گل، متوجه اشتباه مان شدیم. در واقع کمک من اشتباه کرد و پرچم نزد. البته باید بگویم که صحنه بسیار دشواری بود و تشخیص آفساید به سادگی ممکن نبود.»

 

 

1496410

 

 

کلاتنبرگ تلاش کرد این اشتباه را جبران کند و زمانی که در نیمه دوم، په په روی فرناندو تورس خطا کرد، به نشانه پنالتی سوت زد.

کلاتنبرگ درباره این صحنه گفت:« په په روی تورس خطا کرد و در حالی که به شدت از من عصبانی بود، به انگلیسی گفت که صحنه هرگز پنالتی نبود. من پاسخ دادم گل نخست شما نباید قبول می شد. سپس په په سکوت کرد. مردم شاید فکر کنند عجیب باشد چون با دو اشتباه نمی توان چیزی را درست کرد. ما داوران این چنین فکر نمی کنیم اما بازیکنان چرا. می دانستم اگر این جمله را به په په بگویم، شرایط را می پذیرد. داوری نکته سرگرم کننده ای ندارد. باید همیشه مراقب بود.»

 

 

1142378

 

 

په په پس از پنالتی تلاش زیادی داشت تا با تمارض هم که شده، بازیکنی از اتلتیکو را اخراج کند و در این زمینه ناموفق بود. کلاتنبرگ می گوید که کنترل کردن په په کار بسیار سختی است.

در یک صحنه په په پس از برخورد با یانیک کاراسکو به خود می پیچید، به این گمان که کلاتنبرگ وینگر اتلتیکو را اخراج خواهد کرد:« با خودم فکر کردم بازیکنی به این تنومندی، می تواند با چنین خطایی سرنگون شده و از درد به خود بپیچد؟ او تلاش زیادی داشت تا بازیکنی از اتلتیکو را اخراج کند ولی من تحت تاثیر قرار نگرفتم. شاید داور دیگری بود، فریب په په را می خورد. او بازیکن قابل اعتمادی نیست. یک بازی می تواند ساده به نظر بیاید اما په په این قدرت را دارد تا آن را به چالش بکشد.»

 

 

دیدگاه‌ها