کد خبر : 1683804 | 25 اردیبهشت 1399 ساعت 18:45 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

برای دوری از خطر ابتلا به کرونا

ممنوعیت ورود یوآخیم لوو به ورزشگاه های آلمان

سرمربی تیم ملی آلمان هم نمی تواند بازی های این هفته بوندسلیگا را از نزدیک تماشا کند.

ممنوعیت ورود یوآخیم لوو به ورزشگاه های آلمان

به گزارش "ورزش سه"، بوندسلیگای آلمان از شنبه پیش رو دوباره از سر گرفته می‌شود اما خبری از حضور تماشاگر در این بازی ها نخواهد بود. نکته مهم اینکه حتی "یوآخیم لوو"، سرمربی تیم ملی آلمان هم نمی تواند بازی ها را از نزدیک تماشا کند.
 

 

1145665

 

 

یوآخیم لوو معمولا برخی از بازی های بوندس لیگا را از نزدیک تماشا می کرد اما سرمربی تیم ملی آلمان، فعلا نمی تواند از نزدیک شاهد عملکرد بازیکنانش باشد. به دلیل خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا، بوندسلیگا تحت نظارت شدید برگزار خواهد شد تا بازیکنان و کادرفنی تیم ها دچار مشکل نشوند.

 

هنوز هستند کسانی که معتقدند برگزاری فوتبال در چنین شرایطی کاری عقلانی نیست اما مدیر باشگاه دورتموند می‌گوید که ابتلای یک بازیکن به ویروس کرونا نمی‌تواند باعث لغو تمامی رقابت‌ها شود.

کرامر مدیر باشگاه دورتموند گفت: همه تست های کرونای بازیکنان ما منفی بود اما اگر یک نمونه مثبت هم پیدا می شد نباید باعث شود که ما از بازی کردن محروم شویم و یا بوندسلیگا دوباره به تعلیق درآید.»

او درباره بازی بدون تماشاگر گفت: هیچ تیمی بازی بدون تماشاگر را ترجیح نمی دهد اما در چنین شرایطی مجبور هستیم. بازی بدون تماشاگر بهتر از این است که اصلا بازی برگزار نشود. بسیار خوشحالیم که لیگ قرار است که دوباره از سر گرفته شود چرا که هر باشگاهی اگر بازی ها برگزار نشوند با زیان مالی زیادی مواجه خواهد شد.»

 

 

 

1356085

دیدگاه‌ها