کد خبر : 1683840 | 25 اردیبهشت 1399 ساعت 23:20 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

ثروتمندترین ورزشکار بریتانیا چه کسی است؟

لوئیس همیلتون راننده معروف فرمول یک ثروتمندترین ورزشکار بریتانیا به حساب می آید.

ثروتمندترین ورزشکار بریتانیا چه کسی است؟

به گزارش "ورزش سه"، پایگاه خبری ساندی تایمز از ثروتمندترین ورزشکار کشور انگلیس رونمایی کرد. نکته جالب توجه اما به این موضوع مربوط می شود که این عنوان به یک فوتبالیست انگلیسی نسبت داده نمی‌شود چرا که قهرمان شش دوره رقابت های فرمول یک یعنی لوئیس همیلتون ثروتمندترین ورزشکار بریتانیا به حساب می‌آید.

 

 

1493324

 

 

لوئیس همیلتون با ثروتی بالغ بر ۲۲۴ میلیون پوند ثروتمندترین ورزشکار بریتانیایی به حساب می آید. او در سال ۲۰۱۸ قراردادی به ارزش ۴۰ میلیون پوند با کمپانی مرسدس بنز امضا کرد؛ موضوعی که به طور قطع در تصاحب این عنوان توسط او تاثیر بسزایی داشته است.

 

روری مک ایلروی که در ماه فوریه برای نخستین بار از سال 2015 به صدر جدول رده بندی های جهانی گلف بازگشت، دومین ورزشکار ثروتمند انگلیس به حساب می‌آید. ثروت او چیزی حدود ۱۷۰ میلیون پوند تخمین زده شده است.

 

 

1496465

 

 

بعد از این دو نفر اما نوبت به یک فوتبالیست می رسد. گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید که دستمزد هفتگی ۳۵۰ هزار پوند از لوس بلانکوس دریافت می‌کند، سومین مرد پولدار بریتانیا به حساب می آید. درآمد خالص این بازیکن چیزی حدود ۱۱۴ میلیون پوند برآورد شده است.

 

 

1492303

 

 

بعد از گرت بیل، قهرمان بوکس یعنی آنتونی جاشوا با ۱۰۷ میلیون پوند درآمد خالص، در جایگاه چهارم به این لحاظ قرار دارد. همچنین ستاره منچسترسیتی یعنی رحیم استرلینگ در جمع ۱۰ نفر ابتدایی این لیست مشاهده می‌شود.

دیدگاه‌ها