کد خبر : 1683867 | 26 اردیبهشت 1399 ساعت 10:16 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

تنبیه سرمربی آگسبورگ به خاطر نقض مقررات قرنطینه

هایکو هرلیش سرمربی آگسبورگ که تیمش فردا در شروع دوباره بوندس‌لیگا به میدان می‌رود می‌گوید در دوران قرنطینه قوانین را نقض کرده و بابت این اشتباهش متاسف است.

تنبیه سرمربی آگسبورگ به خاطر نقض مقررات قرنطینه

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بوندس‌لیگا در آلمان بعد از وقفه‌ای حدودا دو ماهه ناشی از اپیدمی کرونا، از فردا دوباره از سر گرفته می‌شود، هایکو هرلیش، سرمربی باشگاه آگسبورگ که فردا طبق برنامه تیمش به مصاف ولفسبورگ می‌رود در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی اعتراف کرد در این دوران، قوانین قرنطینه را نقض کرده و از بابت این اشتباه، متاسف است.

 

1496496

 

هرلیش در مصاحبه مطبوعاتی خود گفت با وجود قوانینی که از طرف سازمان لیگ فوتبال آلمان برای تیمهای بوندس‌لیگایی وضع شده موقتا هتل محل اقامتش را ترک کرده و از این اشتباه متاسف است. کارگروهی که توسط سازمان لیگ آلمان مسئول تصویب مقررات قرنطینه برای تیمهای فوتبال این کشور شده بود، دستورالعمل خود را در اختیار تیمهای بوندس‌لیگایی قرار داده است.

 

سرمربی آگسبورگ در این مصاحبه مطبوعاتی گفت:" من اشتباه کردم و هتل را ترک کردم. البته من چه زمانی که هتل را ترک کردم، چه زمانی که بیرون بودم و چه زمانی که به هتل برگشتم همه تمهیدات بهداشتی را رعایت کردم ولی این کارم اشتباه بود و حالا نمی‌شود کاری کرد. از اینکه نتوانستم برای تیمم و برای افکار عمومی الگو باشم متاسفم".

 

هرلیش در ادامه صحبتهایش گفت:" من اشتباه خودم را می‌پذیرم. رفتار من نادرست بود. به همین خاطر فردا در تمرینها شرکت نمی‌کنم و در بازی روز شنبه مقابل ولسفبورگ هم روی نیمکت نمی‌شینم".

 

 

دیدگاه‌ها