کد خبر : 1683920 | 26 اردیبهشت 1399 ساعت 17:00 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای گاتزتا دلو اسپورت

سرمربی فصل بعد میلان مشخص شد؟ (عکس)

نشریه ایتالیایی امروز ادعا کرد که با ورود رالف رانگنیک به میلان، او یولیان ناگلزمن را نیز با خود به این باشگاه می آورد.

به گزارش "ورزش سه"، از مدت ها پیش بحث حضور رالف رانگنیک در باشگاه میلان مطرح شده است. گفته می شود او فصل بعد هم به عنوان مدیر ورزشی و هم به عنوان سرمربی فعالیت خواهد کرد و جانشین پائولو مالدینی و استفانو پیولی می شود.

در همین رابطه امروز گاتزتا دلو اسپورت ادعا کرد که رانگنیک قصد دارد در صورت قطعی شدن حضورش در میلان، یولیان ناگلزمن را به عنوان سرمربی جدید روسونری معرفی کند و در واقع او مربی موردنظرش برای میلان خواهد بود.

 

 

1496595

 

 

ناگلزمان پس از موفقیت غیرمنتظره در هوفن هایم به لایپزیش پیوست و در این تیم هم بسیار خوب کار کرده است. رانگنیک معتقد است که این مربی جوان آلمانی که از او به عنوان مورینیوی کوچک یاد می شود، قادر به بازگرداندن میلان به روزهای اوج است.

در همین رابطه سیمونه کریساتو از رادیو میلان ادعا کرد که در تماس با یکی از خبرنگاران نزدیک به باشگاه لایپزیش در نشریه بیلد، اطلاع پیدا کرده است که این خبر صحت ندارد و ناگلزمان در این مورد صحبتی با رانگنیک نداشته است.

ناگلزمن توانسته لایپزیش را برای اولین بار به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برساند و با 50 امتیاز نیز فعلا تیم سوم بوندسلیگاست. بر خلاف لایپزیش، میلان شرایط خوبی در سری آ ندارد و پس از 26 بازی در رده هفتم ایستاده است.

 

 

1484654

 

دیدگاه‌ها