کد خبر : 1683982 | 27 اردیبهشت 1399 ساعت 01:36 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

امری:

بازیکنان آرسنال دوست نداشتند اوزیل کاپیتان باشد

اونای امری، سرمربی سابق آرسنال، ادعا کردند که بازیکنان این تیم دوست نداشتند مسوت اوزیل، ستاره آلمانی، کاپیتان توپچی‌ها، باشد.

بازیکنان آرسنال دوست نداشتند اوزیل کاپیتان باشد

به گزارش "ورزش سه"، اونای امری که در تابستان 2018 جانشین آرسن ونگر در آرسنال شد، در اواسط فصل جاری به دلیل کسب نتایج ضعیف برکنار شد. در مدت حضور او روی نیمکت توپچی ها، اوزیل کمتر فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا کرد. این مربی اسپانیایی معتقد است که این ستاره آلمانی باید دلیل این اتفاق را در عملکرد خودش جستجو کند.

 

1496669

 

او به دیلی میل گفت:" در نهایت او باید به خودش نگاه کند؛ به نگرش و تعهد خودش. من تمام تلاشم را کردم تا به اوزیل کمک کند. در تمام طول دوران مربیگری ام، بازیکنان بااستعداد را ترجیح داده ام و آنها زیر نظر من، بهترین بازی های شان را ارائه دادند یا نزدیک به بهترین بودند.

من همیشه به حضور او در ترکیب تیم نگاه مثبتی داشتم اما رویه ای که او داشت و سطح تعهدی که نشان می داد، اصلا کافی نبود. یکی از کاپیتان های تیم می توانست اوزیل باشد اما بازیکنان تیم نمی خواستند او کاپیتان باشد. سطح تعهد او به اندازه فردی که شایستگی کاپیتانی است، نبود. من در این مورد تصمیم نگرفتم، این تصمیم بازیکنان بود."

دیدگاه‌ها