کد خبر : 1683983 | 27 اردیبهشت 1399 ساعت 02:12 | 48.9K بازدید | 1 دیدگاه

اولین برخورد مسی ستین بعد از مصاحبه جنجالی (عکس)

لیونل مسی، ستاره بارسا، ساعاتی بعد از انتشار مصاحبه ای جنجالی که در آن ادعا کرد تیمش با شیوه بازی کیکه ستین؛، نمی تواند قهرمان چمپیونزلیگ شود، زیر نظر این مربی تمرین کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از ناکامی بارسلونا در رسیدن به فینال سوپرکاپ اسپانیا، ارنستو والورده اخراج شد و کیکه ستین جای او را گرفت. اما زیر نظر این مربی هم شرایط این تیم چندان تغییر نکرد و آبی و اناری ها بازی های چندان دلچسبی ارائه ندادند.

آنها در لالیگا 2-0 مغلوب رئال شدند و در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، مقابل ناپولی با تساوی 1-1 متوقف شدند.

همین مسئله باعث نگرانی مسی شد و او امروز در مصاحبه با رسانه های اسپانیایی، اعلام کرد که تیمش با شیوه ای که قبل از توقف رقابت ها به دلیل شیوع کرونا داشته، شانسی برای قهرمانی در چمپیونزلیگ ندارد. تاکید او روی مشکل داشتن شیوه بازی تیم را رسانه ها حمله ای مستقیم به کیکه ستین تفسیر کردند؛ مربی ای که تا پیش از برعهده گرفتن هدایت بارسلونا، تجربه کار در این سطح را نداشته و بسیاری معتقدند از وزن لازم برای نشستن روی نیمکت بارسا برخوردار نیست.

ساعاتی بعد از انتشار این مصاحبه ها، مسی در تمرینات بارسا که تحت تدابیر شدید و سخت برای مقابله با کرونا برگزار می شود، زیر نظر ستین تمرین کرد تا حداقل فعلا همه چیز عادی به نظر برسد اما مشخص نیست که با شروع بازی ها و لغزش احتمالی بارسا، ستاره آرژانتینی چه واکنشی خواهد داشت.

او در ماه های اخیر بیشتر در رسانه ها و شبکه های اجتماعی حضور داشته و در مقابل اتفاقات باشگاه واکنش نشان داده است؛ از جمله واکنش به صحبت های اریک آبیدال، مدیر ورزشی باشگاه، در مورد نقش بازیکنان در اخراج والورده که چیزی نمانده بود به برکناری مدافع راست سابق باشگاه منجر شود.

 

1496672

 

1496671

 

دیدگاه‌ها