کد خبر : 1684024 | 27 اردیبهشت 1399 ساعت 11:42 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

رستمی: کرونا از پدرم به من سرایت کرد/ خطر رفع شده است

ملی پوش پاراوزنه برداری گفت: خوشبختانه در سلامت کامل به سر می برم و خطر رفع شده است.

رستمی: کرونا از پدرم به من سرایت کرد/ خطر رفع شده است

به گزارش "ورزش سه" به نقل از فارس روح اله رستمی درباره ابتالایش به بیماری کرونا اظهار داشت: به هیچ عنوان فکر نمی کردم به بیماری کرونا مبتلا شوم اما پس از اینکه پدرم بیمار شد، متاسفانه این ویروس به من سرایت کرد و مریض شدم.

 

وی ادامه داد: در طول این مدت پدرم در بیمارستان بستری بود و من نیز پس از چند روز، روند درمانی و قرنطینه ام را در خانه ادامه دادم. در این مدت پرهیز غذایی داشتم و داروها را زیر نظر پزشکان مصرف کردم.

 

ملی پوش پاراوزنه برداری درباره شرایط فعلی اش گفت: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت جسمانی من و پدرم خوب است و در سلامتی به سر می بریم و خطر رفع شده است.

 

رستمی درباره ادامه فعالیت ورزشی اش تاکید کرد: از نظر انجام تمرینات ورزشی با مشکلی مواجه نیستم و با توجه به وسایلی که در منزل دارم، تمریناتم را ادامه می دهم تا آمادگی جسمانی ام را حفظ کنم.

 

وی که با وب سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان صحبت می کرد، اظهار داشت: از تمام مردم کشورم می خواهم این بیماری را جدی بگیرند و با ماندن در خانه و رعایت دستورات ستاد مبارزه با ویروس کرونا، ضمن حفظ سلامتی شان، به کاهش انتقال این ویروس کمک کنند.

 

ملی پوش پاراوزنه برداری در پایان گفت: از خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک، اسبقیان رئیس فدراسیون، حسینی رئیس سابق انجمن پاراوزنه برداری، چابکی و جمالی از فدراسیون پزشکی- ورزشی برای تمام پیگیری و رسیدگی هایی که در این مدت برای انجام روند درمانی ام داشتند، ویژه تشکر می کنم.

 

دیدگاه‌ها