کد خبر : 1684084 | 27 اردیبهشت 1399 ساعت 15:47 | 37.4K بازدید | 4 دیدگاه

کیه لینی:

بعد از پنالتی رونالدو عقلم را از دست دادم

جورجو کیه لینی هنوز خاطره اعلام پنالتی بر علیه یوونتوس در سانتیاگو برنابئو را از یاد نبرده است.

بعد از پنالتی رونالدو عقلم را از دست دادم

به گزارش "ورزش سه"، دو سال پیش در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، یوونتوس توانست در برنابئو 1-3 رئال را شکست دهد ولی این پیروزی هم برای صعود کفایت نمی کرد چرا که رئال بازی رفت را 0-3 پیروز شده بود.

 

 

1496779

 

 

در بازی برگشت، رئال 0-3 عقب افتاد ولی دقیقه 93 بازی، داور خطای بن عطیه روی لوکاس واسکز را پنالتی گرفت و 4 دقیقه بعد، کریستیانو رونالدو آن را تبدیل به گل نجات بخش رئال کرد.

پس از اعلام پنالتی، بازیکنان یوونتوس بر سر مایکل اولیور داور انگلیسی ریختند و بازی برای دقایقی متوقف ماند. بیش از همه جان لوئیجی بوفون و جورجو کیه لینی بودند که در متن جنجال و تنش قرار داشتند.

 

 

1496780

 

 

کیه لینی در کتاب بیوگرافی جدید خود به آن اتفاق جنجالی هم اشاره ای داشته است:« یکی دو روز به بازی برگشت به بارتزالی و بوفون گفتم که فکر کردن به جبران شکست 3-0، نشان از دیوانگی نیست و می توان امیدوار بود. غیبت سرخیو راموس شانس بزرگ ما محسوب می شد. یادم است وقتی گل دوم را زدیم، اطمینان خاطر بازیکنان رئال جای خودش را به ترس داد. گل سوم را هم زدیم و بازی باید به وقت اضافه می رفت که داور آن پنالتی را به ضرر ما اعلام کرد.

من نزدیک به صحنه بودم و باید بگویم که برخورد مشکوک بود. در دقیقه 93.25، صحنه باید جای هیچ تردیدی نداشته باشد تا داور در سوتش به نشانه پنالتی بدمد اما برخورد بین عطیه و لوکاس چندان جدی نبود. آن پنالتی را می توان در دقیقه 10 بازی یا اواسط نیمه دوم اعلام کرد.

 

 

1295274

 

 

البته قطعا ما خودمان مقصر آن پنالتی بودیم و نباید اجازه می دادیم که بازیکن رئال با بوفون تک به تک شود. پس از اعلام پنالتی، من و بوفون کنترل اعصاب مان را از دست دادیم و اعتراف می کنم که حرف های اشتباهی زدم.»

 

لازم به ذکر است که کیه لینی بر سر رافا واران فریاد می زد که شما به داور پول داده اید و اشاره کیه لینی به همین مورد بود.

 

 

دیدگاه‌ها