کد خبر : 1684094 | 27 اردیبهشت 1399 ساعت 16:28 | 22.2K بازدید | 1 دیدگاه

بدنسازی به شیوه نشاء برنج توسط بازیکن لیگ برتر (عکس)

در شرایطی که فوتبال به حالت تعطیل در آمده بود بهترین فرصت برای بازیکن لیگ برتری شکل گرفت تا در کشاورزی و فصل نشاء کمک حال خانواده‌اش باشد.

به گزارش "ورزش سه"، تعطیلی تمرینات تیم‌ها و حضور آنها در منزل باعث شد تا برخی از آنها بهترین فرصت را برای کارهای شخصی در اختیار داشته باشند. در این بین انتشار تصاویری از محمد آقاجانپور، بازیکن شهرخودرو در حین نشاء در شمال توجه همه را به خود جلب کرده است.

 

هافبک شهرخودرو با سود بردن از تعطیلی لیگ راهی زادگاهش شده و با توجه به فصل برنجکاری و در نشاء این محصول کمک حال خانواده‌اش شده تا تصویری جدید از خود به جا بگذارد. پیش از این تصاویری از محمد عباس زاده، مهاجم سابق پرسپولیس و کاپیتان نساجی قائمشهر نیز در حین کشاورزی با واکنش‌های مثبتی همراه شده بود.

 

در شرایطی که ماجرای مربوط به ویروس کرونا و نگرانی بابت این موضوع، کار را در فصل برنجکاری برای شمالی‌ها سخت کرده و نگرانی بابت این بیماری باعث کاهش کارگران و سخت‌شدن پروسه این کار شده، آقاجانپور با حضور در زمین گل‌آلود و جابجایی بذر برنج، به نظر می‌رسد تمریناتی سخت‌تر از بدنسازی دوران فوتبالی را پشت سر می‌گذارد.

عکس‌ها: امیر صالحیان

 

1496790

 

1496789

دیدگاه‌ها