کد خبر : 1684105 | 27 اردیبهشت 1399 ساعت 17:08 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

بازی بدون تماشاگر؛ به سود یا به ضرر رئال؟

در صورت از سرگیری لالیگا، یازده هفته پایانی بدون تردید پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

بازی بدون تماشاگر؛ به سود یا به ضرر رئال؟

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم های لالیگا از یک هفته پیش شروع شده و انتظار می رود که تا یک ماه دیگر فوتبال اسپانیا نیز از سرگرفته شود. اتفاقی که تمامی تیم ها از آن استقبال می کنند تا از ضرر و زیان اقتصادی بیشتر جلوگیری شود.

شیوع کرونا در اسپانیا باعث شد تا دو ماه پیش لالیگا تعطیل شود و در صورت از سرگیری بازی ها، هواداران در ورزشگاه ها حاضر نخواهند بود.

 

 

1496813

 

 

این اتفاق می تواند به سود رئال مادرید باشد. رئال که با دو امتیاز کمتر از بارسا تیم دوم جدول است، شش بازی خانگی و 5 بازی دور از خانه را پیش رو دارد. از 5 بازی دور از خانه، دو بازی در زمین بیلبائو و سوسیداد خواهد بود که همواره بازی های سخت و نفسگیری هستند.

در سه بازی اخیر در سن مامس، رئال تنها یک بار موفق به شکست بیلبائو شده است و امسال برابر رئال سوسیداد در جام حذفی 4-3 شکست خورد و یک حذف در خانه غم انگیز را تجربه کرد. سوسیداد از مدعیان جدی کسب سهمیه لیگ قهرمانان محسوب می شود و امسال بسیار خوش درخشیده است. بیلبائو نیز فصل جاری توانسته دو بار بارسا را در خانه شکست دهد و حریف بسیار خطرناکی برای رئال خواهد بود.

 

 

1481536

 

در بازی های خانگی نیز رئال یک بازی دشوار برابر والنسیا پیش رو دارد که قطعا برای کسب پیروزی دچار سختی زیادی خواهد شد ولی دیگر بازی های خانگی برابر ویارئال، ختافه، ایبار، مایورکا و آلاوس، قاعدتا نباید بازی های دشواری محسوب شوند.

 

در لیگ قهرمانان اما رئال مادرید باید بازی برگشت خود برابر سیتی را در اتحاد برگزار کند. بازی رفت با برتری 1-2 سیتیزن ها در برنابئو همراه شد اما رئال در ورزشگاه خالی از تماشاگر اتحاد، قطعا کار راحت تری برای جبران نتیجه بازی رفت خواهد داشت.

در اروپا پیش از این رئال دو بار در زمین رم و لژیا ورشو و در حالی به میدان رفته که هواداران حریف در ورزشگاه حضور نداشتند. رئال 0-3 در المپیکو پیروز شد و برابر لژیا هم به تساوی 3-3 رسید.

 

دیدگاه‌ها