کد خبر : 1684123 | 27 اردیبهشت 1399 ساعت 18:08 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

روزگار تلخ هافبک برزیلی 80 روز بعد از پارگی رباط!

هافبک برزیلی پارس جنوبی با گذشت 80 روز از پارگی رباط صلیبی اش شرایط خوبی ندارد.

روزگار تلخ هافبک برزیلی 80 روز بعد از پارگی رباط!

به گزارش "ورزش سه"، مگنو باتیستا چهره برزیلی نام آشنای فوتبال ایران است. او که اوایل اسفندماه در دیدار دوستانه پارس جنوبی مقابل نساجی مازندران رباط صلیبی اش پاره شد،هنوز پایش را جراحی نکرده تا روزهای تلخی را سپری کند.

 

باتیستا از زمانی که مصدومیتش پیش آمد، از مسئولان پارس جنوبی خواست که هزینه جراحی اش را پرداخت کنند تا او به برزیل برود و بتواند دوران نقاهتش را سپری کند. با وجود وعده های موجود اما این اتفاق نیفتاد. بعد از مدتی باتیستا وقتی بدقولی مسئولان پارس جنوبی را در پرداخت پول دید، تصمیم گرفت در ایران پایش را جراحی کند اما همچنان مدیران باشگاه اقدامی برای او نکردند تا این بازیکن روزگار تلخی را پشت سر بگذارد.

 

باتیستا حالا در شرایطی که در تهران تنها زندگی می کند، با گذشت 80 روز از مصدومیت هنوز نتوانسته رباط صلیبی اش را جراحی کند و این مساله ممکن است آینده فوتبالی او را نیز به خطر بیندازد. این بازیکن برزیلی که از وضعیت موجود خسته شده اعلام کرده هرروز بر ترس و اضطرابش افزوده می شود و نگران است که با ادامه معطلی اش هیچ اتفاقی از سوی مدیران باشگاه رخ ندهد.

 

باید منتظر ماند و دید مدیران پارس جنوبی قصد دارند برای این برزیلی خوش اخلاق فوتبال ایران کاری انجام دهند یا اینکه او نیز در آینده پرونده ای به شکایت های خارجی ها از باشگاه های ایرانی در فیفا خواهد افزود.

دیدگاه‌ها