کد خبر : 1684134 | 27 اردیبهشت 1399 ساعت 18:50 | 11.7K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش گاتزتا دلو اسپورت

لیگ برتر، مقصد بعدی ستاره سنگالی ناپولی

سه باشگاه از لیگ برتر انگلیس به صورت جدی خواهان جذب کالیدو کولیبالی هستند.

لیگ برتر، مقصد بعدی ستاره سنگالی ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، با‌شگاه‌های انگلیسی نام آشنا چون منچستر یونایتد، نیوکاسل و لیورپول تلاش دارند تا در تابستان امسال، کالیدو کولیبالی را به خدمت بگیرند و پیشنهادات وسوسه کننده آنها باعث شده تا این بازیکن سنگالی تصمیم به ترک ایتالیا بگیرد.

این بازیکن از زمان پیوستن‌اش به ناپولی در 2014 تا کنون 233 بازی برای ناپولی‌ها انجام داده و حالا یکی از بهترین مدافعان جهان است. فصل جاری او در 21 بازی برای تیمش به میدان رفته است.

 

 

1444076

 

 

طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، کولیبالی تصمیم قطعی خود برای جدایی از ناپولی در پایان فصل گرفته و تیم های زیادی را هم خواهان خود می بیند اما ترجیح می‌دهد به لیگ برتر برود.

پیش از بحران کروناویروس، ارزش کولیبالی 100 میلیون یورو تخمین زده می شد و ناپولی روی او 90 میلیون یورو قیمت گذاشته بود اما حالا همه چیز متفاوت خواهد بود.

 

لیورپول و منچستریونایتد می توانند مقصد بعدی کولیبالی باشد. قرمزهای آنفیلد به دنبال زوجی مناسب برای ویرژیل فن دایک هستند و یونایتد هم نیاز به یک مدافع بزرگ در کنار هری مگوایر را به شدت حس می کند.

 

 

1408634

 

 

در صورت خرید کولیبالی، انتظار می‌رود که فیل جونز، اولدترافورد را در تابستان ترک کند؛ در حالی که کریس اسمالینگ هم می‌تواند قرارداد قرضی خود با رم را دائمی کند.

نیوکاسل، تاتنهام، بارسلونا و رئال مادرید نیز دیگر تیم‌هایی هستند که ستاره سنگالی را می خواهند.

دیدگاه‌ها