کد خبر : 1684231 | 28 اردیبهشت 1399 ساعت 13:04 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

رونی: از فان خال بیشتر از هر مربی دیگری یاد گرفتم

وین رونی، کاپیتان سابق منچستریونایتد، فاش کرد که از تصمیم مدیران این باشگاه برای اخراج لوئی فان خال در سال 2016 بسیار ناراحت شد.

رونی: از فان خال بیشتر از هر مربی دیگری یاد گرفتم

به گزارش "ورزش سه"، فان خال که در سال 2014 به عنوان سرمربی شیاطین سرخ انتخاب شد، دو سال بعد و در حالی که تیمش قهرمان جام حذفی شده بود، اخراج شد و ژوزه مورینیو جای او را گرفت.

در حالی که مورینیو توانست با منچستریونایتد قهرمان لیگ اروپا شود و این تیم را در فصل 18-2017 در لیگ برتر به نایب قهرمانی برساند اما رونی اعتقاد دارد که این باشگاه خیلی زود تصمیم به اخراج فن خال گرفت.

او به میرر گفت:" وقتی فان خال اخراج شد، من خیلی ناراحت شدم. به نظر من، کار کردن با او خیلی لذت بخش بود.  ما باید او را برای فصل سوم حفظ می کردیم. ما با او خیلی قوی تر می شدیم. من احساس می کردم اوضاع در حال بهتر شدن است و بازیکنان در حال درک دیدگاه او هستند. در آن دو سال، من بیشتر از دوران دیگر مربیان، چیزهای جدید یاد گرفتم.

 

1416106

 

به همین دلیل، من برای همیشه از او متشکر هستم. نه به این خاطر که من را کاپیتان تیم کرد؛ بلکه به خاطر همه اعتماد و باوری که به من داشت. به هر حال ما بهترین تیم لیگ نبودیم اما نمی توانستیم با مشکل مصدومیت 12 بازیکن کنار بیاییم.

ترکیب اصلی ما برای قرار گرفتن در 4 تیم برتر کافی بود اما وقتی مصدومیت ها از راه رسید، دچار دردسر شدیم زیرا برخلاف سال های قبل، آن کیفیت لازم را روی نیمکت نداشتیم.

آن دوره برای من خوب بود زیرا من تصمیم گرفته بودم که می خواهم مربی شوم. و کار کردن با لوئیس، به نظرم، بسیار باارزش بود زیرا توانستم چیزهای زیادی از او یاد بگیرم. نمی توانستم الگوی بهتری را آرزو کنم."

دیدگاه‌ها