کد خبر : 1684261 | 28 اردیبهشت 1399 ساعت 14:25 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

بی سابقه؛ برگزاری بازی های لالیگا در ساعت 23!

لالیگا و فدراسیون فوتبال اسپانیا بر سر زمانبندی بازی های فوتبال اسپانیا در صورت از سرگیری مجدد، به توافق نهایی رسیدند.

بی سابقه؛ برگزاری بازی های لالیگا در ساعت 23!

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال اسپانیا به ریاست لوئیس روبیالس و اتحادیه لالیگا به ریاست خاویر تباس، پس از ساعت ها بحث و گفت و گو در مورد تقویم و زمان بندی بازی های لالیگا در صورتی که از ماه ژوئن از سرگرفته شوند، به توافق رسیدند.

 

 

1496987

 

 

بیش از دو ماه است که فوتبال در اسپانیا به دلیل شیوع کرونا تعطیل است و قرار بر این شده تا از اواخر خرداد از سرگرفته شود. از هفته گذشته، تمرینات تیم های اسپانیایی شروع شده و همه منتظر مشخص شدن یک تاریخ قطعی برای شروع بازی ها هستند.

 

طبق گزارش نشریه آاس، فدراسیون فوتبال اسپانیا و اتحادیه لالیگا توافق کردند که در تمام روزهای هفته بازی برگزار شود و فاصله بین دو بازی هر تیم نیز 72 ساعت باشد. همچنین قرار بر این شده تا بازه زمانی بین ساعت 20 تا 23 برای شروع بازی ها در نظر گرفته شود؛ به این ترتیب که در مناطق جنوبی مثل ایالت اندلوس(با داشتن تیم های سویا، بتیس، گرانادا)، به دلیل دمای بالای هوا بازی ها ساعت 23 برگزار خواهند شد.

 

 

1491733

 

 

این توافق نهایی شده اما همه چیز باید به تایید نهایی قاضی سانچز از قضات مشهور اسپانیایی پرونده های فوتبالی برسد. لوئیس روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا سال گذشته با برگزاری بازی در روزهای دوشنبه مخالف بود و قاضی نیز با نظر او موافق کرد اما با برگزاری بازی در روز جمعه مخالفت نشد. حالا و با تغییر شرایط و اینکه 11 هفته باید در مدت زمانی فشرده برگزار شود، قطع به یقین در روز دوشنبه نیز شاهد برگزاری بازی ها خواهیم بود.

 

دیدگاه‌ها