کد خبر : 1684282 | 28 اردیبهشت 1399 ساعت 16:40 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

فاش شد؛ پاسخ رد صلاح به پیشنهاد خوب رئال

کمک مربی تیم ملی سابق تیم ملی مصر فاش ساخت که محمد صلاح در سال 2018 پیشنهاد رئال مادرید را رد کرده بود.

فاش شد؛ پاسخ رد صلاح به پیشنهاد خوب رئال

به گزارش "ورزش سه"، هانی رمزی در زمیان حضور هکتور کوپر در تیم ملی مصر، دستیار او بود. او جمعه گذشته در  برنامه تلویزیونی "آن استریم"، فاش ساخت که رئال مادرید زمستان 2018 به محمد صلاح پیشنهاد خوبی ارائه کرد ولی ستاره لیورپول در نهایت تصمیم به رد آن گرفت.

صلاح که تابستان 2017 از رم به لیورپول پیوست، توانست فصل فوق العاده ای را در این تیم پشت سر بگذارد و کمک کرد قرمزها تا فینال لیگ قهرمانان نیز صعود کنند. او عنوان آقای گلی لیگ برتر انگلیس و بهترین بازیکن رقابت ها را نیز از آن خود کرد. صلاح در سومین فصل حضورش در لیورپول نیز غیر قابل جانشین است.

 

 

1496995

 

 

هانی رمزی در مورد پیشنهاد رئال به صلاح گفت:« مارس 2018 بود و در سوئیس اردو زده بودیم که صلاح موضوعی را با من در میان گذاشت. او گفت که از رئال به او پیشنهاد خوبی ارائه شده و در مورد پذیرش آن تردید دارد. سپس با هکتور کوپر صحبت کردیم و در نهایت تصمیم بر این شد تا او در لیورپول بماند چون در این تیم بسیار راحت بود و عالی کار می کرد.»

 

سران رئال در آن مقطع به دنبال جذب یک مهاجم جدید بودند و اخبار متفاوتی در مورد پیشنهاد به صلاح منتشر شده بود. حتی رامی عباس ایجنت صلاح نیز ژانویه 2018 میهمان باشگاه رئال بود. احتمالا پیشنهاد به صلاح نیز همان زمان به او ارائه شده بود و ادعای هانی رمزی قابل تایید است.

میدو ستاره سابق تیم ملی مصر نیز در همان مقطع مصاحبه هایی انجام داد و تاکید داشت که رئال برای محمد صلاح بهترین گزینه است و او باید در پایان فصل با ترک لیورپول به رئال بپیوندد.

 

 

1474112

دیدگاه‌ها