کد خبر : 1684283 | 28 اردیبهشت 1399 ساعت 16:52 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای رسانه هلندی

پدیده آژاکس جانشین نلسون سمدو در بارسلونا؟

سرجینیو دِست مدافع هافبک راست باشگاه آژاکس، مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.

پدیده آژاکس جانشین نلسون سمدو در بارسلونا؟

به گزارش "ورزش سه"، نلسون سمدو مدافع راست پرتغالی بارسلونا بر سر تمدید قرارداد با این باشگاه به مشکل خورده و قصد جدایی در تابستان پیش رو را دارد. او که قراردادش تا 2022 اعتبار دارد، خواهان دریافت دستمزد بالایی شده در حالی که بارسلونا توان مالی لازم برای برآورده کردن خواسته او را ندارد.

 

 

1478564

 

 

بارسلونا ترجیح می دهد تا نلسون سمدو را در پروسه جذب بازیکنانی چون لائوتارو مارتینز و میرالم پیانیچ وارد کند اما در نهایت نظر نهایی با خود سمدو خواهد بود.

 

طبق ادعای برنامه "ورونیکا اینساید" از تلویزیون هلند، بارسلونا در صورت جدایی نلسون سمدو، روی "سرجینیو دِست" مدافع هافبک راست 20 ساله آژاکس نظر مثبت دارد. دِست که فصل خوبی را در آژاکس پشت سر گذاشت، از بایرن مونیخ هم پیشنهاد دارد ولی طبق گزارش این منبع، او بارسا را به بایرن ترجیح خواهد داد.

 

 

Ajax's Dest to join FC Barcelona instead of Bayern Munich - Agent ...

 

 

دِست از پدری آمریکایی و مادری هلندی در تیم های پایه ای ایالات متحده به میدان رفته و قصد دارد برای تیم بزرگسالان آمریکا نیز بازی کند.

 

یوئس بلاکبرن ایجنت بازیکن در مصاحبه با دی تلگراف و در واکنش به شایعه علاقه بارسا به دِست گفت:« در حال حاضر نمی توانم این خبر را تایید کنم ولی اخیرا از طرف بارسلونا صحبت هایی با من در مورد سرجینیو شده است.»

 

بارسا همچنین گزینه هایی چون دی شیلیو و امرسون را نیز برای جانشینی سمدو مد نظر دارد.

 

 

دیدگاه‌ها