کد خبر : 1684318 | 28 اردیبهشت 1399 ساعت 19:03 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

تهدید بازیکن برزیلی توسط صاحبخانه‌اش

مگنو: با من مثل پادووانی رفتار نکنید تا بدبین شوم!

بازیکن برزیلی پارس جنوبی جم شرایط عجیب و باورنکردنی را دنبال می‌کند و اکنون نیز از سوی صاحبخانه‌اش تهدید شد.

مگنو: با من مثل پادووانی رفتار نکنید تا بدبین شوم!

به گزارش "ورزش سه"، مگنو باتیستا، هافبک برزیلی موفق چند فصل اخیر فوتبال ایران که در تیم‌هایی که حضور داشته، توانست نمایش از خود به جا بگذارد، بعد از مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی اکنون با دردسر دیگری مواجه شده است.


باتیستا که در دیدار تدارکاتی تیمش مقابل نساجی دچار مصدومیت شده با گذشت دو ماه از این موضوع هنوز نتوانسته عمل جراحی رباط را انجام دهد و اکنون نیز صاحبخانه‌اش با توجه به این موضوع که پرداختی چند ماه اخیر اجاره‌اش به تاخیر افتاده، به او مهلتی 48 ساعته داده است.


مگنو باتیستا در ابتدای صحبت‌هایش به خبرنگار ما می‌گوید: من در زمین فوتبال و با پیراهن پارس جنوبی مصدوم شدم اما الان شرایط خیلی عجیب است. من گفتم با توجه به شرایط کنونی و کرونا نمی توانم اینجا بمانم و اگر به برزیل برگردم قادر خواهم بود در کنار خانواده دوران مصدومیت را بهتر پشت سر بگذارم. شما انتظار دارید بعد از عمل جراحی پا و در شرایطی که هیچکس را اینجا ندارم چطور از خودم مراقبت کنم و وضعیت را پیگیری کنم؟ 


وی ادامه داد: هیچ وقت مدیر باشگاه در این راه کمک نکرد. او گفت پول نیست. هر وقت خواستم بروم گفتند پول نیست. گفتند هفته آینده اما الان دو ماه گذشته و هفته آینده اما نیامده است! موسوی به عنوان مدیر قبلی آنجا (منطقه آزاد) قرار بود کارهایم را دنبال کند اما او رفت و مدیر جدید هم جوابی نداده است. مرادی می‌گوید هر وقت پول بیاید به تو می دهیم اما یک فوتبالیست چطور دو ماه با رباط پاره کار را باید دنبال کند؟ این را هر کس که فوتبال را دنبال کرده باشد می‌داند اما به من همیشه می‌گویند بعدا. من با رباط پاره باید همیشه دنبال وعده باشم؟

 

هافبک پارس جنوبی در ادامه گلایه‌هایش می گوید: من در زمین مصدوم شدم. ولی گفتم با توجه به شرایط فعلی تخفیف از قراردادم هم می‌دهم و بخشی از آن را می‌بخشم. به عنوان یک فوتبالیست و ورزشکار شرایط را درک کردم اما باورم نمی‌شود که آنها مرا با رباط پاره رها کنند. 

 

مگنو در ادامه گفت: من اینجا برای شغلم حاضر هستم و دوری خانواده را تحمل می‌کنم. اما آنها اشک مرا در آوردند در حالیکه در تمامی لحظاتی که پیراهن پارس را بر تن داشتم برای شادی هواداران جم جنگیدم. بگذارید برای شما یک پیام از صاحبخانه‌ام بفرستم. (او در ادامه پیامی تهدید آمیز از صاحبخانه‌اش فرستاد که به واسطه عدم پرداخت اجاره او را تهدید به جمع کردن اثاثیه‌اش و تخلیه منزل کرده است). بله این قانونی است و من حق را به او می‌دهم. او پول نگرفته و باید دنبال آن باشد. همانطور که من انتظار دارم پولم را بدهند. او (صاحبخانه) می‌گوید 7 ماه است که پول ندادی و 48 ساعت دیگر باید وسایلت را جمع کنی و بیرون بروی. بله حق دارد و من وسایلم را جمع کرده‌ام. اما با شرایط فعلی و اینکه باشگاه و آقای مرادی جوابی نمی‌دهد و همیشه می‌گوید فردا چه باید کنم؟ باید با رباط پاره این درد هم به من اضافه شود؟ من هشت سال اینجا بودم و مشکلی نداشتم اما اکنون یک سنت هم ندارم و فقط امیدوارم وقتی برای خنده و خوشحالی جمی‌ها جنگیدم آنها (مدیران) اشک مرا در نیاورند.

 

مگنو در پایان گفت: مدیر باشگاه بارها به تهران آمده اما یک بار هم به من سر نزده و حالم را نپرسیده. این به چه معناست؟ می خواهید مثل پادووانی با من رفتار کنید؟ من مردم ایران را دوست دارم و به همین دلیل چندین سال است اینجا بودم اما شما (مدیران باشگاه) تلاش میکنید ذهنیت مرا تغییر دهید تا بعد از آن نسبت به اینجا بدبین باشم و بروم و برنگردم. من اما هواداران فوتبال را دوست دارم چون آنها همه چیز را می دانند. می دانند رباط پاره چیست. می دانند تهدید صاحبخانه چیست و می دانند من در مدت حضورم به چه شکل بازی کردم تا آنها راضی باشند. اما امیدوارم با من مثل پادووانی رفتار نشود.

 

1497089

هافبک برزیلی پارس جنوبی وسایل خود را جمع کرده و امیدوار است مدیران تیم در فاصله باقیمانده تا تهدید صاحبخانه تکلیف او را روشن کنند.

دیدگاه‌ها