کد خبر : 1684331 | 28 اردیبهشت 1399 ساعت 20:12 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

ویکتور موزس:

آنتونیو کونته مهمترین سر مربی من بوده است

ویکتور موزس، ستاره نیجریه ای اینتر تمجید ویژه‌ای از سرمربی خود یعنی آنتونیو کونته انجام داد.

آنتونیو کونته مهمترین سر مربی من بوده است

به گزارش "ورزش سه"، ویکتور موزس یکی از بازیکنان مورد علاقه سرمربی ایتالیایی اینتر یعنی آنتونیو کونته به حساب می آید. کونته هنگامی که هدایت چلسی را برعهده داشت برای اولین بار از موزس در یک پست جدید بازی گرفت. سرمربی ایتالیایی از این بازیکن در سیستم سه دفاعه خود به عنوان مدافع چپ استفاده کرد و او اتفاقا بهترین روزهای فوتبال خود را در آن زمان پشت سر گذاشت.

 

 

1497102

 

 

بعد از انتخاب آنتونیو کونته به عنوان سرمربی چلسی در تابستان گذشته، او تلاش خود را برای جذب موزس انجام داد اما این اتفاق با چند ماه تاخیر و در نقل و انتقالات زمستانی انجام شد. ستاره نیجریه ای حالا در تمجید از کونته می‌گوید: " او مربی و دوست من است. من زیر نظر مربیان زیادی کار کرده‌ام و همه آنها را هم دوست دارم اما مهم ترین سرمربی من آنتونیو کنته بوده است."

 

موزس در ادامه گفت: "او به محض ورود به چلسی همه چیز را تغییر داد. کونته انسان شگفت انگیزی است. صادقانه بگویم او به طور کلی روش بازی من را تغییر داد. کونته باعث بازگشت روحیه جنگندگی به من شد و باعث شد که از فوتبال لذت ببرم. وقتی او به چلسی آمد ما ابتدا لیگ برتر را بردیم و در سال بعد فاتح جام حذفی شدیم. من همیشه به او احترام می‌گذارم چرا که واقعاً انسان شگفت انگیزی است."

دیدگاه‌ها